تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۹

۵۴ میلیون ریال آموزش الکترونیکی رایگان به هر ایرانی

کمپین رایگان «هرکجا، هر زمان، یادگیری» در فاز سوم اجرایی، برای هر ایرانی ۵۴ میلیون ریال یارانه استفاده از آموزش‌های رایگان الکترونیک ارائه می‌کند.
۵۴ میلیون ریال آموزش الکترونیکی رایگان به هر ایرانی
رویداد۲۴ کمپین آموزشی هرکجا، هر زمان، یادگیری در دو فاز نخست خود، در دو بازه زمانی ۱۲ اسفند ماه تا ۲۸ اسفند ماه و ۴ فروردین تا ۱۵ فروردین ماه جاری با همکاری جمعی از کارآفرینان و مدرسان و موسسان استارتاپی برگزار شد و به دلیل استقبال مردمی و تداوم شرایط بحران کرونا قرار است سومین فاز ارائه آموزش‌های رایگان را از یکم تا سی و یکم اردیبهشت ماه کلید بزند.
 
در فاز سوم، «ایلیا آکادمی» و «آکادمی اینفوگرام» در راستای مسئولیت اجتماعی خود ۱۰۰ وبینار رایگان را در اردیبهشت ماه با موضوعات متنوع آموزشی برگزار می‌کند که ارزش این دوره‌های برای هر ایرانی معادل ۵۴ میلیون ریال خواهد بود.
 
در دو دوره ابتدایی برگزاری این کمپین، اساتید و مدرسان زیادی به کمپین ملحق شده و در مجموع ۵۹ مدرس از ۳ کشور و ۱۰ شهر در برپایی این کمپین آموزشی همکاری کردند که براین اساس علاوه بر ایران از کشور‌های کانادا و اوگاندا نیز داوطلب برای تدریس حضور یافتند.
بیشتر بخوانید:
گزارش نهایی فاز اول و دوم کمپین «هرکجا، هر زمان، یادگیری» حاکی از آن است که در دو فاز نخست این طرح آموزشی، ۹۳ وبینارآموزشی در ۱۶۷ ساعت برگزار شده و طی آن ۴۰ هزار و ۶۹۰ ثبت نام در دوره‌های آموزشی صورت گرفته و ۷۶ هزار و ۸۱۲ نفرساعت آموزش ارائه شد.
 
بر این مبنا و با در نظر گرفتن هرساعت آموزش معادل ۳۰ هزارتومان، تاکنون دراین دو فاز به میزان ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آموزش رایگان در دوران قرنطینه خانگی به ایرانیان ارائه شده است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان