تاریخ انتشار: ۲۲:۴۶ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

عوامل تیراندازی دزفول دستگیر شدند

عوامل تیراندازی و ناامنی بخش مرکزی دزفول توسط مسئولان انتظامی و قضایی شهرستان دستگیر شدند.
رویداد۲۴- شامگاه گذشته خبر تیراندازی در خیابان کشاورز بخش مرکزی دزفول در شبکه‌های مجازی منتشر شد و فیلم و تصاویر آن به‌صورت گسترده در اختیار مردم قرار گرفت.

علی الهامی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: خبر سرقت مسلحانه منتشر شده در شبکه‌های مجازی کذب بوده و هیچ‌گونه حادثه‌ای در این زمینه به اطلاع نیروی انتظامی شهرستان نرسیده است. همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته، عوامل تیراندازی و ناامنی بخش  مرکزی دزفول توسط مسئولان انتظامی و قضایی شهرستان دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول عنوان کرد: این افراد از مجرمین سابقه‌دار هستند که شامگاه گذشته و با پیگیری دستگاه انتظامی و قضایی شهرستان در کمتر از چند ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: به‌خلاف شایعات مطرح شده در شبکه‌های مجازی، انگیزه این افراد مشخص و تیراندازی به‌علت مشکلات شخصی و مالی اتفاق افتاده است و متهمین برای طی مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شده‌اند.

الهامی بیان کرد: شهروندان قبل از نشر و انتشار اخبار در شبکه‌های مجازی صحت و درستی مطالب را احراز و پس از تأیید مقام‌های صالح نسبت به انتشار آنها اقدام کنند.

وی افزود: نیروی انتظامی دزفول با جدیت با تمام متخلفان برخورد خواهد کرد و هیچ‌گونه فرصت خود‌نمایی برای ارتکاب جرائم و ایجاد ناامنی را به متخلفان نخواهد داد.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول خاطرنشان کرد: نتایج این حادثه، بعد از تکمیل تحقیقات و بررسی‌های قانونی از طریق مراجع رسمی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان