تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۵

کتک کاری پسر یک بازیگر تئاتر

مارال بنی آدم؛بازیگر تئاتر «خدای کشتار» گفت:«درست در زمان دور خوانی نمایشنامه «خدای کشتار» پسرم در مدرسه دعوا کرده بود و همین اتفاق به من کمک کرد تا احساس «آنت» را درک کنم.»
 رویداد۲۴-مارال بنی‌آدم با اشاره به اتفاقی که برای پسرش هنگام دور خوانی نمایشنامه «خدای کشتار» رخ‌داده است می‌گوید: «زمانی که مشغول روخوانی این نمایشنامه بودیم، پسرم در مدرسه دعوا کرده و دو بچه دیگر را کتک زده بود. مدیران او را از مدرسه اخراج کرده بودند. من درحالی‌که باید از این اتفاق مارال بنی  خیلی ناراحت می‌شدم ، به یک‌جهت بسیار خوشحال شدم چرا که خیلی به من در نزدیک شدن به نقش آنت کمک کرد.»

بنی آدم ادامه داد: «مدرسه مدام من را می‌خواستند و هر بار من پسرم را بابت این کار سرزنش می‌کردم اما یک‌بار گفت آن‌ها به من فحش دادند و به همین دلیل من دعوا کردم. با این توضیح متوجه شدم حق با اوست و از او خواهش کردم هر زمان خواست از حق خود دفاع کند فقط مراقب باشد که صدمه جدی به‌طرف مقابل وارد نکند.»

بازیگر نقش «آنت» در نمایش «خدای کشتار» تصریح می‌کند: «در چنین شرایطی است که انسان «من» واقعی خود را بروز می‌دهد. آدم‌ها همه نقاب به چهره دارند و وقتی در شرایط خاصی قرار می‌گیرند، حیوان درنده درونشان بروز می‌کند.

بنی‌آدم با اشاره به صحنه‌ای از نمایش علی سرابی توضیح می‌دهد: « در یکی از صحنه‌ها من و نوید محمد زاده در حال خروج از خانه ورونیک و میشل هستیم و ناگهان علی سرابی در نقش میشل می‌گوید: «از زمانی که با شما آشنا شدم فهمیدم فردیناند پسرتون مشکل روحی و روانی دارد.» من به‌سرعت در ذهنم تصور می‌کنم او از پسرم ایلیا صحبت می‌کند و به‌صورت کامل با آنت هم ذات پنداری می‌کنم.»

او با بیان این‌که از کتک‌کاری پسرش در مدرسه ناراحت است می‌گوید: به‌هرحال این اتفاقی است که در نمایشنامه هم رخ می‌دهد و البته من همیشه سعی می‌کنم خودم را  دقیقاً در موقعیت نقش تصور کنم.
برچسب ها: تئاتر ، کتک کاری
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان