تاریخ انتشار: ۱۶:۴۱ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹

اشتباهاتی که در طول روز زیاد انجام می‌دهیم!

بعضی از کارهای روزمره را ما به اشتباه انجام می دهیم و زندگی را برای ما دشوار می‌کند.

رویداد۲۴  ما در این مقاله شما را با بعضی از این کارهای اشتباه روزمره آشنا می کنیم و روش درست استفاده کردن از آن را توضیح می دهیم.

• استفاده از مترهای نواری

برای اینکه بتوانید با متر نواری خیلی دقیق اندازه بگیرید مانند شکل آن را با پیچ نگه دارید تا اندازه دقیق به شما بدهد. زیرا قلاب متر نواری با لبه ی متر خیلی کم فاصله دارد. این روش برای کسی است به اندازه های خیلی دقیق احتیاج دارد.

• کاربرد سوراخ روی دسته تابه

روی دسته بعضی از تابه ها سوراخی وجود دارد شما می توانید از آن ها برای نگهداری از قاشق و کفگیر و ... در هنگام آشپزی استفاده کنید، این دسته ها برای آویزان کردن تابه در آشپزخانه هم کاربرد دارند.

• استفاده راحت از نخ دندان

به جای اینکه نخ دندان را اطراف انگشتانمان بپیچیم و به سختی با آن کار کنیم، دو سر نخ دندان را گره بزنید و راحت بین دندان هایتان را تمیز کنید.

• راحت مصرف کردن آبمیوه و نوشیدنی های بطری فلزی

با باز کردن درب آبمیوه حلقه آن را برگردانید ولی آن را جدا نکنید و یک نی از داخل حلقه عبور بدهید و آبمیوه و نوشیدنی تان را خیلی راحت میل کنید.

• استفاده از سیم سیارهای تکی

وقتی وسیله برقی تان را به سیم سیارهای تکی وصل می کنید خیلی راحت از آن بیرون می آید و باعث قطع شدن وسیله تان می شود. پس می توانید مانند تصویر آن ها را به هم گره بزنید تا با کوچکترین حرکت از هم جدا نشوند. بلکه با کشیده شدن گره تنگ تر می شود.

• مصرف نوشیدنی ها در لیوان های درب دار

در صورتی که نمی خواهید از سوراخ کوچک درب های لیوان های یکبار مصرف برای نوشیدن قهوه یا نوشیدنی سرد خود استفاده کنید می توانید درب آن را زیر آن قرار دهید.

• برای جدا کردن راحت برگه های چسب دار

برای اینکه برگه های چسب دارتان را راحت تر و بدون آسیب از هم جدا کنید آن را به صورت مورب بکشید.

• جدا کردن راحت شکلات ها از داخل جعبه آن ها

برای اینکه شکلات ها را راحت از داخل جعبه شان بیرون بیاورید بهتر است جعبه اطراف شکلات را کمی فشار بدهید تا شکلات بالا بیاید و از جعبه جدا شود و شما آن را به راحتی بردارید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار سلامت
نظرات شما
پیشخوان