تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۵

قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مترقی ترین قانون اساسی در دنیا است

نماینده مردم بوکان در مجلس دهم افزود: کشور ما بر اساس دستور صریح قرآن، عقل و منطق زیست آرام و موفق، در جهت وحدت مسلمانان گام برداشته و ناخدای این کشتی با فهم دقیق دین و سیاست اجازه نداده و نخواهد داد مسیر صراط مستقیم این حرکت به انحراف و انحطاط کشیده شود.
رویداد۲۴- محمد قسیم عثمانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود به امنیت پایدار در کشور اشاره کرد و گفت: از تمامی آحاد ملت، مسئولان و سربازان بانام و گمنام متشکرم که با تلاش بی وقفه خود چنین برکتی را نصیب ملت ایران کرده اند و امنیت پایدار در کشور ما را به یک نمونه در جهان تبدیل کرده است.
وی در ادامه گفت: عقل و منطق حکم می کند که مسلمانان در مقابل کفار و صهیونیست ها متحد و متفق عمل کنند.
این نماینده مجلس دهم افزود: کشور ما بر اساس دستور صریح قرآن، عقل و منطق زیست آرام و موفق، در جهت وحدت مسلمانان گام برداشته و ناخدای این کشتی با فهم دقیق دین و سیاست اجازه نداده و نخواهد داد مسیر صراط مستقیم این حرکت به انحراف و انحطاط کشیده شود.
قسیم عثمانی با اشاره به حمله عربستان به یمن گفت: عربستان با دستور و سلاح آمریکا مسلمانان کشور یمن را به خاک و خون کشانده است در صورتی که کشور ما به کشورهای مسلمان و مناطق غزه در فلسطین که سنی نشین است کمک می کند تا اسلام مستحکم شود و دشمنان اسلام شکست بخورند.
نماینده مردم بوکان در مجلس با بیان اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به عنوان مترقی ترین قانون اساسی در دنیا شناخته شده است، گفت: این قانون بر اساس علم روز مملکت داری و کاملترین دین خداوند تنظیم شده است که یکی از افتخارات کشور محسوب می شود و این مجلس در ابتدای راه برخی ظرفیت های فعال نشده را به فعل رساند.
وی افزود: جای بسی افتخار و مباهات است که حکومت شیعی به کرد سنی مذهب موقعیت های همچون موقعیت حقیر داده که نشان از ظرفیت جمهوری اسلامی است که جا دارد از این نگاه توسعه یافته مجلس، نظام، مراجع بزرگ تقلید و نگاه عدالت خواه رهبری تشکر کرده و امیدوارم سربازی لایق برای نظام و کشور باشم.
قسیم عثمانی یادآورشد: جا دارد از فراکسیون امید و نیز بخش قابل توجهی از فراکسیون ولایت که علیرغم ورود افراد واجد شرایط تر از بنده به من رای دادند، تشکر کنم. از حمایت ویژه دکتر عارف و حمایت بزرگوارانه دکتر لاریجانی تشکر ویژه دارم و امیدوارم به وظایفم در قبال این اعتماد به خوبی عمل کنم.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان