تاریخ انتشار: ۱۹:۳۸ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

مادر کودک آزار اینستاگرامی دستگیر شد

معاون اجتماعی پلیس فتاناجا از دستگیری مادر کودک آزار که کلیپ‌های کتک زدن فرزندش را در اینستاگرام منتشر می‌کرد، خبر داد.

کودک آزاری

رویداد۲۴    سرهنگ رامین پاشایی اظهار کرد: در پی رصد و احصای مورد مجرمانه بارگذاری و انتشار تصاویر مبنی بر کودک آزاری از سوی یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام و با عنایت به دریافت تماس‌های مکرر از سوی هموطنان مبنی بر درخواست اقدام عاجل از سوی پلیس فتا در خصوص شناسایی و برخورد با عامل انتشار این تصاویر غیر انسانی برابر بررسی‌های فنی اولیه و مشخص شدن محل وقوع جرم در استان خراسان رضوی مراتب در دستور کار پلیس فتا استان خراسان رضوی قرار گرفت.
بیشتر بخوانید: چرا «لایحه حمایت از کودکان» باید سریع‌تر تعیین تکلیف شود؟
وی افزود: همکاران بنده در واکنش سریع به این اقدام مجرمانه که منجر به تشویش اذهان عمومی شده بود متهم خانم به هویت معلوم شناسایی و برابر هماهنگی با مرجع محترم قضائی دقایقی پیش او دستگیر و به جهت رسیدگی به اتهام منتسب و مشخص شدن علت ارتکاب به این اعمال غیر انسانی و مجرمانه مراتب در حال پیگیری می‌باشد که به محض مشخص شدن زوایای دقیق علت ارتکاب مراتب در تعاقب اطلاع رسانی خواهد شد.

این فرد در صفحه اینستاگرامی که داشت، فرزندش را کتک می‌زد و فیلمش را به اشتراک می‌گذاشت و از مردم تقاضای پول برای عدم انجام این رفتار غیرانسانی می‌کرد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
0
متاسفانه جامعه ما جوری حامی مادران هست هر بلایی که سر فرزندان بیارن انگار انها بازهم فرشته اند ولی باید قبول کرد بین مادران هم هیولاها و دیوهایی هست که حیوانات به انها برتری دارند
نظرات شما
پیشخوان