تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

به صورت آنلاین از موزه لندن بازدید کنید

موزه لندن بخاطر ویروس کرونا برای اولین بار امکان بازدید از موزه به صورت آنلاین را فراهم کرده است. موزه بریتانیا در لندن، یکی از قدیمی‌ترین و بهترین موزه‌های جهان به حساب می‌آید که آثار آن از تمام قاره‌ها جمع‌آوری شده است و سالانه بیش از ۶.۵ میلیون نفر از سراسر دنیا از آن بازدید می‌کنند؛ و امروز بخاطر کرونا برای اولین بار اجازه داده که بصورت آنلاین از موزه بازدید کنید.

موزه بریتانیارویداد۲۴ یکی از عظیم‌ترین و غنی‌ترین موزه‌های جهان است که بیش از ۷ میلیون گنجینه و آثار باستانی از بسیاری از فرهنگ‌ها، قوم‌ها و کشورهای جهان را از دوران پیش از تاریخ تا زمان حال را در خود جای داده است.موزه بریتانیا در سال ۱۷۵۳ میلادی و با مجموعه اهدایی از هنس اسلون طبیعی‌دان انگلیسی، شامل دست‌نوشته‌ها، کتاب‌های قدیمی و آثار باستانی گردآوری شده از برخی مستعمرات وقت بریتانیا رسماً تأسیس شد.

بازدید از موزه بریتانیا، مجانی است و پولی بابت بلیط یا ورودیه دریافت نمی‌شود. اما در برخی نمایشگاه‌های ویژه، برای برخی از آثار ویژه و تخصصی که از دیگر موزه‌های معتبر جهان به امانت گرفته می‌شوند، بازدید به صورت مجانی نخواهد بود و پولی بابت بازدید از برخی نمایشگاه‌های موقتی که به صورت امانتی گردآوری شده‌اند، دریافت می‌شود.

برای مشاهده این موزه به صورت آنلاین کلیک کنید

 

به صورت آنلاین از موزه لندن بازدید کنید

مجسمه های ایران باستان از جذاب ترین بخشهای موزه برای ما ایرانیان است .

به صورت آنلاین از موزه لندن بازدید کنید

 

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد ملکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
0
0
ایران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان