تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۰۱ تير ۱۳۹۵
با دستور رئیس جمهوری؛

تیم فوتبال ناشنوایان به مسابقات جهانی ایتالیا اعزام می شود

تیم فوتبال ناشنوایان با دستور ویژه رییس جمهوری، پیگیری های وزارت ورزش و جوانان، وزارت امور خارجه و فدراسیون ناشنوایان فردا عازم ایتالیا می شود تا در مسابقات جهانی 2016 شرکت کند.


 تیم فوتبال ناشنوایان با دستور ویژه رییس جمهوری، پیگیری های وزارت ورزش و جوانان، وزارت امور خارجه و فدراسیون ناشنوایان فردا عازم ایتالیا می شود تا در مسابقات جهانی 2016 شرکت کند.

 پس از بروز مشکل در اخذ ویزای ایتالیا، با دستور ویژه حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری، پیگیری های وزارت ورزش و جوانان، وزارت امور خارجه، فدراسیون ناشنوایان و همچنین سفارت ایتالیا در ایران مقدمات اعزام تیم ملی فوتبال ناشنوایان به مسابقات جهانی 2016 ایتالیا فراهم شد.

افشین داوری سرپرست فدراسیون ضمن تأئید خبر فوق، گفت: فوتبالیست های ناشنوای ایران صبح فردا (چهارشنبه) تهران را به مقصد سالرنو ایتالیا ترک خواهند کرد و روز پنجشنبه در اولین مسابقه خود به مصاف تیم ملی اوکراین می روند.

سومین دوره رقابت های جام جهانی فوتبال ناشنوایان با حضور تیم 16 تیم تیرماه امسال در شهر پالرمو ایتالیا برگزار می شود. تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران در گروه C این مسابقات با تیم های اوکراین، انگلیس و مصر هم گروه است.

رئیس فدراسیون ورزش های ناشنوایان  گفت: در مراسم افطاری رئیس جمهوری با ورزشکاران، مشکل اعزام فوتبالیست های ناشنوا را با رئیس جمهوری مطرح کردم و ایشان از محمد نهاوندیان رئیس دفترشان خواستند تا این کار را پیگیری کنند و خوشبختانه در کوتاه ترین مدت و با همکاری وزارت امور خارجه و سفارت ایتالیا این مشکل حل شد و تیم فوتبال ناشنوایان راهی ایتالیا می شود.

وی اظهار داشت: پیشتر وزرای ورزش و جوانان و امور خارجه برای حل مشکل اعزام تیم ملی فوتبال ناشنوایان همکاری های لازم را کرده و حتی به طور کتبی با سفارت ایتالیا نامه نگاری کرده بودند اما مشکل حل نشده بود اما با پیگیری های رئیس جمهوری در کوتاه ترین مدت این مشکل حل شد.

تیم فوتبال ناشنویان فردا ساعت 7 و 30 دقیقه راهی میلان و از آنجا راهی سالرمو محل برگزاری این دیدارها می شود.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان