تاریخ انتشار: ۰۲:۰۳ - ۱۵ تير ۱۳۹۹

راز‌های شیک پوشی که هیچکس نمیداند

شیک پوشی و خوش استایل بودن راز‌های مهمی دارد که کمتر کسی از آن‌ها باخبر است، راز‌های ساده‌ای که شما را به شیکپوش‌ترین‌ها تبدیل میکنند.

مد و زیبایی

رویداد۲۴ مهم نیست جوان هستید یا پیر برای شیکپوش بودن نه پوشیدن لباس‌های گرانقیمت مهم است و نه برندپوشی، هیچکدام از مواردی که گفته شد تاثیر چندانی در شیکپوشی ندارد برای شیکپوش بودن باید یک سری راز و ترفند وجود دارد که هیچکس از آن‌ها باخبر نیست در این بخش راز‌های شیک پوشی را با شما در میان میگذاریم.

ساده پوشی

در دنیای مد و فشن مهمترین راز شیکپوش بودن ساده پوشی است، این یکی از نکاتی است که فشن بلاگر‌های ایرانی و خارجی برای داشتن تیپ بهتر رعایت میکنند. حتما شما هم سلبریتی‌های معروفی را دیده اید که با ساده‌ترین لباس‌ها چقد شیک به نظر میرسند مثلا مگان مارکل عروس ملکه انگلیس در روز عروسی اش لباس عروس فوق العاده ساده به تن داشت و در عین حال فوق العده شیکپوش بود.
بیشتر بخوانید: آموزش بافت موی شیک و ساده +عکس


تناسب و هماهنگی

تناسب قد و وزن در شیکپوشی بسیار موثر است، شما برای شیکپوشی نیاز دارید که اندام متناسبی داشته باشید و وزن تان با قد تان هماهنگی داشته باشد. شاید در طول روز افراد زیادی را ببینید که با پوشیدن لباس‌های گرانقیمت اصلا شیکپوش به نظر نمیرسند، زیرا بین قد و وزن شان تناسبی وجود ندارد و همچنین متناسب با سن و رنگ پوست شان لباس انتخاب نکرده اند.

اکسسوری‌ها

اکسسوری‌ها معجزه میکنند، بیشتر خانم‌ها اکسسوری‌ها را نادیده میگیرند و شاید اصلا از آن‌ها استفاده نکنند، اما بهتر است بدانید یک ساعت شیک یا یک انگشتر زیبا تاثیر ویژه‌ای در شیکپوش به نظر رسیدن شما دارند.

مد روز باشید

در هر سنی که هستید برای شیکپوش به نظر رسیدن لازم است که مطابق مد روز تیپ بزنید و از لباس‌های جدید استفاده کنید، وقتی مد روز را در انتخاب لباس مد نظر داشته باشید خود به خود تیپ شیک و جذابی خواهید داشت.

استایل تک رنگ

استایل تک رنگ شاید تکراری و خسته کننده به نظر برسد، اما یکی از راز‌های شیکپوشی است، اینکه شما تیپ سر تا پا مشکی یا طوسی داشته باشید خیلی جذاب است تا اینکه از ۵ یا ۶ رنگ در استایل تان استفاده کنید.

توجه به فرم اندام

خانم‌های شیکپوش و خوشتیپ به یک نکته اهمیت ویژه میدهند آن هم این است که با توجه به فرم اندام شان لباس انتخاب میکنند، مثلا اگر شما چاق و قد کوتاه هستید لباس‌های مدل ماهی انتخاب نکنید این مدل لباس‌ها برای خانم‌های لاغر و قد بلند مناسب اند. لباسی انتخاب میکنید نه باید گشاد باشد و نه تنگ بلکه درست اندازه تان باشد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان