تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۹

باشگاه سپاهان: اشتباه داور باعث باخت ما به استقلال شد

باشگاه سپاهان به نحوه قضاوت بیژن حیدری داور بازی دو تیم فوتبال سپاهان و استقلال اعتراض کرد.

باشگاه سپاهان

رویداد۲۴ تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال مقابل تیم استقلال با نتیجه یک به ۲ شکست خورد.

باشگاه سپاهان امروز با  انتشار بیانیه ای به قضاوت بیژن حیدری داور این مسابقه اعتراض کرد.

در این بیانیه خطاب به حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال آمده است:

« احتراماً ، همانگونه که مستحضر هستید هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر ایران برگزار شد و متأسفانه تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پی اشتبـاه محرز و تأثیر گذار داور بازی آقای بیـژن حیـدری که این اشتباه نیز توسط کارشناسان داوری تایید شده است،  گل اول مسابقه را دریافت و در ادامه منجـر به شکست دو بر یک این تیم مقابل استقلال تهـران شد.


بیشتر  بخوانید: بازی ۶ امتیازی را استقلال از سپاهان بُرد


از آنجایی که سه هفته دیگر تا پایان مسابقات لیگ برتر باقیمانده است ، این باشگاه درخواست دارد باتوجه به حساسیت های بالای جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و از آنجائی که حقی از تیمی ضایع نشـود ، نسبت به انتخاب داوران نهایت دقت را نمـوده زیرا پس از آن عذرخواهی داوران و دست اندرکاران دردی از تیمها دوا نخواهد کرد و در این شرایط سخت که جامعه درگیر ویروس کرونا می باشد و هزینه های هنگفتی را به باشگاه ها تحمیل کرده است ، اشتباه داوران دیگر توجیه و جایگاهی ندارد.

متأسفانه اشتباه تأثیرگذار داور در دیدار سپاهان اصفهان و استقلال تهران  باعث ضایع شدن حق سپاهان شده و طلائی پوشان را از جایگاه اصلی خود در جدول رده بندی دورکرده است . 

در پایان ضمن تأکید مجدد بر دقت در انتخاب داوران سه هفته پایانی مسابقات ، خواهشمند است دستور فرمائید مباحث داوری این دیدار نیز مورد بررسی قرار گرفته و از نتیجه این باشگاه را مطلع سازند.»

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان