تاریخ انتشار: ۲۳:۴۹ - ۰۴ تير ۱۳۹۵
دینو زوف در مصاحبه با آ اس

اسپانیا قدرت له کردن دوباره ایتالیا را ندارد

دینو زوف، اسطوره فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس اسپانیا را تیم قدرتمند 4 سال قبل نمی داند و برای تیم کشورش مقابل لاروخا شانس برابری قائل است.
رویداد۲۴- دوشنبه در یک هشتم نهایی یورو 2016، تیم های اسپانیا و ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت. 4 سال پیش این دو تیم در فینال رودرروی هم قرار گرفتند که در نهایت اسپانیایی ها با 4 گل به برتری رسیده و برای دومین دوره متوالی قهرمان اروپا شدند. ایتالیا هرچقدر در جام جهانی خوب عمل کرده و 4 بار قهرمان شده، در یورو تنها یک قهرمانی در سال 1968 در کارنامه دارد با وجود اینکه چند بار نیز به فینال رسیده است. زوف معتقد است با این وجود، یورو هیچ دینی به ایتالیایی ها ندارد.

 

 

دینو زوف که خود سال 2000 با ایتالیا به فینال یورو رسید و مغلوب فرانسه شد، در مصاحبه با آ اس در مورد جدال حساس با اسپانیا گفت: "فکر نمی کنم این یک فینال زودرس باشد و بحث در این مورد بیهوده است. شانس هر دو تیم برابر است. معتقدم اسپانیا دیگر آن تیم 4 سال پیش نیست و نمی تواند یک بار دیگر ایتالیا را له کند.

بازیکنان اسپانیا نسبت به 4 سال پیش متفاوت هستند و کیفیت این تیم نیز نسبت به گذشته پایین تر است. ایتالیا اگر می خواهد قهرمان شود باید همه تیم های بزرگ را از پیش رو بردارد. این مساله برای اسپانیا نیز صدق می کند. هیچکدام نباید از اینکه در چنین مرحله ای به هم برخورد کرده اند گله مند باشند."

منبع: ورزش سه
برچسب ها: اسپانیا ، ایتالیا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان