تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۹

عربشاهی: پرسپولیس می‌تواند از قهرمانی‌شان در جام حذفی دفاع کند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که سرمربی سرخ‌پوشان در بازی مقابل ذوب آهن به دنبال ۳ امتیاز نبود و بازیکنان جوانش را محک زد.
پرسپولیس در جام حذفی
رویداد۲۴ ضیا عربشاهی در خصوص شرایط پرسپولیس پس از قهرمانی و بازی این تیم مقابل ذوب آهن اظهار داشت: پرسپولیس از روزی که قهرمانی‌اش مسجل شد، بازیکنان نتوانستند دیگر مثل بازی‌های گذشته فوتبال همیشگی‌شان را بازی کنند. این موضوع طبیعی است و قهرمانی ۴ هفته زودتر از پایان لیگ مشکلات اینچنینی را هم در پی دارد.

وی با بیان اینکه شاگردان گل محمدی مقابل نساجی هم صلابت گذشته را نداشتند، تصریح کرد: پرسپولیس در بازی شب گذشته مقابل ذوب آهن هم بی‌انگیزه بودند. حفظ انگیزه و روحیه تیم قهرمان سخت است و کادر فنی هر چقدر هم تلاش کنند، نمی‌توانند تیم را به شرایط قبل از قطعی شدن قهرمانی برگردانند.

بیشتر بخوانید: پیروانی: رقیبان پرسپولیس در زمین دنبال کسب جام باشند/ مدیرانی که پول برانکو را ندادند پاسخگو باشند
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: گل محمدی مقابل ذوب آهن تغییرات زیادی هم در ترکیب اصلی تیم ایجاد کرد و به نظر من پرسپولیس به دنبال ۳ امتیاز نبود و می‌خواست جوانانش را محک بزند. سرخپوشان در نیمه دوم بازی مقابل ذوب آهن تغییر سیستم دادند و با ۳ دفاع بازی کردند و کادر فنی می‌خواست سیستم ۲-۵-۳ را هم امتحان کنند.

وی در پاسخ به این سوال که شرایط پرسپولیس در ادامه جام حذفی چطور خواهد شد؟ گفت: جام حذفی با لیگ متفاوت است. پرسپولیس می‌تواند از قهرمانی‌اش در جام حذفی دفاع کند و قطعا با تمام قدرت در این مسابقات شرکت می‌کند. با توجه به اینکه تیم‌های بزرگی در نیمه نهایی حضور دارند و از بین استقلال و سپاهان هم یک تیم صعود خواهد کرد، شاگردان گل محمدی با تمام قوا در جام حذفی بازی خواهند کرد.
منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان