تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۹

سرخ‌ها باختند، حواشی و شایعات شروع شد

بعد از بازی پرسپولیس و الدحیل شایعاتی در مورد درگیری بین برخی بازیکنان مطرح شد. گویا دو نفر از بازیکنان پرسپولیس در مورد عملکرد ضعیف یکدیگر مقابل الدحیل درگیری لفظی پیدا کردند که این موضوع با پادرمیانی بزرگتر‌های تیم ختم به‌خیر شد.
پرسپولیس
رویداد۲۴ پرسپولیس فرداشب در دیدار مقابل الشارجه به میدان می‌رود و این آخرین برگه شانس برای سرخپوشان است. اگر آن‌ها موفق به کسب برد مقابل حریف شوند، تحت هر شرایطی به دور بعدی و مرحله یک‌هشتم نهایی می‌رسند. البته حساب و کتاب‌ها در گروه سوم در پیچیده‌ترین حالت ممکن است و امکان دارد در هفته پایانی، هر اتفاقی رخ بدهد.

اعتراض‌ها ادامه دارد

شکست پرسپولیس باعث شد اعتراض شدید سرپرست و کادر فنی سرخپوشان نسبت به بخشیده شدن مهدی بن عطیه، مدافع مراکشی الدحیل و همچنین داوری ضعیف دیلان پررا بعد از بازی به اوج خود برسد. این اعتراض‌ها همچنان ادامه دارد، زیرا باشگاه هم با انتشار نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خود را مطرح کرده است.

عصبانیت بازیکنان از داور

البته کادر فنی و سرپرستی تنها نبودند، زیرا در اتوبوس، بازیکنان هم هنگام بازگشت از ورزشگاه حسابی در مورد داوری گلایه داشتند. آن‌ها به بازی پربرخورد یاسر احمد، المعزعلی و بن عطیه اشاره کرده و اعتقاد داشتند هر داوری در زمین بود، حداقل دو نفر از حریف را اخراج می‌کرد. البته برخی بازیکنان اعتقاد داشتند داور دیگری، آن صحنه برخورد در محوطه جریمه را علیه پرسپولیس پنالتی نمی‌گرفت.

موفقیت جدید شجاع

شجاع خلیل زاده همچنان از جمله بازیکنان موفق و حاضر در لیگ قهرمانان آسیاست. حضور خلیل‌زاده در صدر بیشترین ارسال پاس در لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر سوژه بازیکنان پرسپولیس شد و آن‌ها سربه‌سر شجاع گذاشتند. پرسپولیسی‌ها معتقدند خلیل زاده بیش از اندازه ممکن مورد توجه آنالیزور‌های لیگ قهرمانان قرار گرفته و از این رو، مدام در حال تعریف و تمجید از این بازیکن هستند.
بیشتر بخوانید: وضعیت مبهم دوبازیکن پرسپولیس برای دیدار با الشارجه

این ۵ نفر مراقب باشند

بازیکنان پرسپولیس تا پایان هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پنج کارت زرد دریافت کردند. حامد لک، احمد نوراللهی، شجاع خلیل زاده، سیامک نعمتی و آرمان رمضانی در این رقابت‌ها کارت زرد دارند و ممکن است در صورت دریافت کارت مقابل الشارجه، در صورت صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان، از همراهی تیم‌شان محروم شوند.

شایعه درگیری در اردوی پرسپولیس

همچنین بعد از بازی شایعاتی در مورد درگیری بین برخی بازیکنان مطرح شد. گویا دو نفر از بازیکنان پرسپولیس در مورد عملکرد ضعیف یکدیگر مقابل الدحیل درگیری لفظی پیدا کردند که این موضوع با پادرمیانی بزرگتر‌های تیم ختم به‌خیر شد. این دو بازیکن، از جمله جوانان تیم بودند که در ترکیب اصلی به میدان رفتند. انتقاد یکی از آنها، باعث رنجش دیگری شد و کار نزدیک بود بالا بگیرد، اما خیلی زود مشکل‌شان مرتفع شد.

طعنه‌هایی به یک بازیکن خاص

از سوی دیگر، شایعه‌ای شنیدیم مبنی بر اینکه در زمان صرف شام، یکی از بازیکنان تیم با صدای نسبتاً بلند گفت: «هیچ بازیکنی از تیاگو گنده‌تر نیست. یورگن کلوپ همین تیاگو را نیمکت‌نشین کرد و از نیمه دوم به زمین فرستاد تا اول شرایط تیم را ببیند و بعد برای لیورپول بازی کند، اما یک نفر هنوز نیامده، سه بازی فیکس تیم شده است!» البته مشخص بود بازیکن یادشده به چه کسی طعنه می‌زد، اما این موضوع به گوش سرمربی تیم هم رسیده و... باید دید این شایعات تا چه حد صحت دارد.

ریکاوری در سکوت

شب گذشته، پرسپولیسی‌ها به جای تمرینات عادی، ریکاوری را در دستور کار خود داشتند، اما این ریکاوری در سکوت کامل برگزار شد. بازیکنان که از شکست مقابل الدحیل قطر به شدت ناراحت و شاکی بودند، انگیزه‌ای برای حرف زدن نداشتند. چالش بزرگ یحیی گل‌محمدی در آخرین تمرین تیمش که امشب برگزار می‌شود، بالا بردن روحیه و انگیزه بازیکنان قبل از دیدار حساس مقابل الشارجه امارات است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان