تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۹
نوروزی:

جو مجلس برای رای اعتماد به رزم حسینی مساعد است

نماینده رباط کریم با بیان اینکه جو مجلس برای رای اعتماد به علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صمت مساعد است، گفت: وی دارای سوابق درخشان اجرایی است.
رای اعتماد به رزم حسینی
رویداد۲۴ حجت الاسلام حسن نوروزی، با اشاره به سوابق وزیر پیشنهادی صمت، گفت: از زمانی که آقای رزم حسینی استاندار خراسان بود وی را میشناسم. در آن زمان بنده نماینده معین طرقبه و چناران بودم و از نزدیک با شیوه کار و موفقیت‌های وی در این استان آشنا بودم.

نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای رزم حسینی طرح‌های اقتصادی بسیاری خوبی در استان خراسان رضوی اجرایی کردند و به گونه‌ای با اجرای این طرح‌ها در قالب طرح مثلث توسعه اقتصادی-فرهنگی شرایط استان را در بسیاری از حوزه‌ها رو به بهبود سوق دادند.

بیشتر بخوانید: روحانی برای دفاع از وزیر صمت به مجلس می‌رود؟
وی ادامه داد: تجارب وی در گذشته می‌تواند برای حل مشکلات اقتصادی و بازار در وزارت صنعت، معدن و تجارت بسیار راهگشا باشد. وی فردی تجربه دیده است و هم در حوزه اجرا و هم صنعت موفق عمل کرده است.

نوروزی خاطرنشان کرد: جو مجلس برای رای اعتماد به آقای رزم حسینی مساعد است چراکه وی فردی لایق است و قطعا می‌تواند با فکر جمع‌گرایی که دارد، مشکلات فعلی بازار را حل کند.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان