تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۱۶ مهر ۱۳۹۹

وزیر ارتباطات: اینستاگرام فیلتر نمی‌شود

وزیر ارتباطات در پاسخ به این‌که آیا اخبار منتشر شده درباره فیلتر اینستاگرام درست است، گفت: بحثی در این خصوص مطرح نیست. وی درباره فیلتر شدن سایت دیسکورد (نرم‌افزار برقراری تماس تلفنی در بستر شبکه برای گیمر‌ها در سیستم عامل‌های مختلف) گفت: آن‌چه به من گفته‌اند این است که نرم افزار دیسکورد از دامنه discordapp استفاده می‌کرده و این دامنه متعلق به یک سایت غیر اخلاقی بوده که از مدت‌ها قبل به همین دلیل فیلتر شده است.

اینستاگرام

رویداد۲۴ وزیر ارتباطات در پاسخ به این‌که آیا اخبار منتشر شده درباره فیلتر اینستاگرام درست است، گفت: بحثی در این خصوص مطرح نیست.

«محمدجواد آذری جهرمی» صبح امروز از دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرام خود خواست، سوالاتی که از او دارند را مطرح کنند تا به آن‌ها پاسخ دهد.
بیشتر بخوانید: تشکل‌های دانشجویان برای فعالیت در فضای مجازی محدود می‌شوند؟
وزیر ارتباطات عصر امروز - چهارشنبه - با اعلام این خبر که فعال‌سازی ۱۲۰ گیگابایت اینترنت اساتید دانشگاه‌ها از فردا آغاز می‌شود، به سوالات کاربران پاسخ داد.

وی پس از تکذیب خبر فیلتر شدن اینستاگرام درباره فیلتر شدن سایت دیسکورد (نرم‌افزار برقراری تماس تلفنی در بستر شبکه برای گیمر‌ها در سیستم عامل‌های مختلف) گفت: آن‌چه به من گفته‌اند این است که نرم افزار دیسکورد از دامنه discordapp استفاده می‌کرده و این دامنه متعلق به یک سایت غیر اخلاقی بوده که از مدت‌ها قبل به همین دلیل فیلتر شده است.

جهرمی افزود: اخیرا مالکان نرم‌افزار دیسکورد دامنه را از مالکان سایت غیر اخلاقی خریداری کرده اند و نرم افزارشان را روی این دامنه بالا آورده‌اند. به این دلیل نرم افزار در ایران از دسترس خارج شده است. زیرساخت با ارائه این توضیح از دادستانی خواسته است تا مجوز خروج دامنه دیسکورد از لیست مسدودی را صادر کند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان