تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۱۷ مهر ۱۳۹۹

نایب رییس مجلس: هزینه کرونا در کشور به مرز تحمل‌ناپذیری رسید

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت : هزینه ویروس کرونا در کشور به مرز تحمل‌ناپذیری رسیده است و مردم باید هوشیارانه‌تر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

هزینه‌ درمان بیماران کرونایی

رویداد۲۴ امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز پنجشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای مازندران که شهرستان بابلسر برگزار شد ، افزود : ویروس کرونا به ما نشان داد که نه تنها مردم ما از تاب آوری بالایی برخوردار هستند، بلکه در چنین شرایطی کاملا متحد و منسجم عمل می کنند که این نشان از قدرت جامعه ما دارد.

وی ویروس کرونا را یک بحران چند جانبه توصیف کرد و گفت: در حال حاضر با وجود مسایل و مشکلات سیاسی و اقتصادی ناشی از کرونا و همزمانی آن با تحریم های ظالمانه ، کشور توانست با این بحران بزرگ رو به رو شده و مقابله کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شوراری اسلامی پرسنل بیمارستانی را مبارزان اصلی و خط مقدم جنگ با ویروس کرونا دانست و افزود : شرایط کشور شرایطی سخت است و همه اقشار جامعه از جمله پرسنل بیمارستان تحت فشار قرار دارند .

قاضی زاده به مطالبات پرستاران دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بابل اشاره کرد و گفت: ما دغدغه های پرستاران را درک می کنیم ولی نباید کار به اعتراض علنی کشیده شود.


بیشتر بخوانید: انتقاد تند قالیباف از آمار فوتی‌های کرونا


وی با بیان اینکه شرایط فعلی باید توسط همه درک شود، افزود : در این شرایط همه باید خویشتن دار باشند زیرا تشدید بحران آسیب بیشتری به مردم وارد می کند و سودجویان نیز به دنبال استفاده ابزاری از مطالبات مردم هستند.

نایب رییس مجلس ابراز امیدواری کرد که با تدابیر اتخاذ شده از سوی دولت بزودی معوقات باقی مانده پرستاران پرداخت و مشکلات آنها رفع شود.

قاضی زاده هچنین خواستار مدیریت در مبادی ورودی استان ها شد و گفت: امید است با تقویت برخی سیاست ها و اعمال قوانین ، ورودی استان ها مدیریت شود تا استان های پر رفت و آمدی مانند مازندران بتوانند با خروج از پیک دوم به سمت بهبودی و خروج از وضعیت قرمز بروند.

وی با اشاره به اینکه بیماری کویید- ۱۹ هزینه های سنگینی را به بهداشت و درمان کشور تحمیل کرده است ، گفت: خواهش ما این است که مردم از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به چرخه انتقال ویروس پایان دهند تا زودتر بتوانیم به شرایط عادی برگردیم.

منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان