تاریخ انتشار: ۰۱:۴۵ - ۰۹ تير ۱۳۹۵

فکرش را هم نمی‌کردم المپیکی شوم

آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران با بیان اینکه از سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بابت اعتمادش قدردانی می‌کند گفت: امیدوارم بتوانم نماینده شایسته‌ای برای کشتی ایران در رقابت‌های المپیک باشم.
رویداد۲۴- میثم نصیری درباره انتخابش به عنوان نماینده وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در رقابت‌های المپیک اظهار کرد: بسیار خوشحالم از اینکه خبر انتخاب شدنم را به من دادید. از شما تشکر می‌کنم. آرزوی هر ورزشکاری است که برای کشورش در رقابت‌های المپیک مبارزه کند. من هم حس غرور دارم و امیدوارم بتوانم نماینده شایسته‌ای برای کشتی ایران در رقابت‌های المپیک  باشم.

آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران افزود: من تا به حال نه در مسابقه‌های جهانی و نه در بازی‌های آسیایی حضور نداشتم و از اینکه توانسته‌ام بدون حضور در این رقابت‌ها مستقیما راهی المپیک شوم، واقعا خوشحالم. خیلی زحمت کشیدم تا به این هدف برسم. از 4-5 سال پیش ابتدا هدفم حضور در مسابقه‌های جهانی و بازی‌های آسیایی بود اما به هر شکل قسمت نشد راهی این مسابقه‌ها شوم اما این بار لطف خدا شامل حالم شد و مزد زحمات و سختی‌هایی که در اردوهای تیم ملی متحمل شدم را گرفتم.

دارنده مدال طلای آسیا افزود: فکرش را هم نمی‌کردم که به عنوان نماینده ایران در المپیک انتخاب شوم مخصوصا اینکه تا به حال در مسابقه‌های جهانی و بازی‌های آسیایی هم حضور نداشتم. جا دارد از آقای خادم به خاطر اعتمادی که به من دارد تشکر کنم. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد کادر فنی را به خوبی بدهم و در المپیک به خوش‌رنگ‌ترین مدال دست یابم. خادم خود شاهد زحمات و تلاش‌هایم برای کسب موفقیت و حضور در المپیک بوده و می‌داند که از جان و دل مایه می‌گذارم تا بهترین نتیجه را کسب کنم.

وی درباره هدفش از حضور در رقابت‌های المپیک گفت: مطمئنا با روحیه بسیار بهتر تمرین‌هایم را ادامه می‌دهم تا بتوانم به عنوان اولین کشتی‌گیر استان زنجان در رقابت‌های المپیک هم برای کشورم و هم برای استانم افتخارآفرین شوم. مطمئن باشید در المپیک با جان و دل کشتی می‌گیرم و هدفم رسیدن به مدال طلاست. البته در المپیک رقبای بسیار قدرتمندی دارم که هیچ کدام از آن‌ها دست و پا بسته نیستند اما مطمئنم با تفکرات خادم و برنامه‌ریزی او و همچنین تلاش‌های خودم بهترین نتیجه ممکن را در المپیک خواهم گرفت. قول می‌دهم در المپیک کم‌کاری نکنم و امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانم نماینده شایسته‌ای برای کشتی ایران باشم.

نصیری در ادامه گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد ضعیف خود در مسابقه‌های جام جهانی آمریکا و همچنین کسب مدال نقره در تورنمنت ارمنستان نیز گفت: در حالی به رقابت‌های جام جهانی آمریکا رفتیم که تمرین‌های بسیار پرفشاری را پشت سر می‌گذاشتیم. به همین علت نتوانستم آن طور که باید در این رقابت‌ها کشتی بگیرم و از عملکردم در این مسابقه‌ها به هیچ وجه راضی نیستم اما خدا را شکر در تورنمنت ارمنستان کشتی‌هایم خیلی بهتر شد و اگر در مسابقه‌ فینال مقابل حریف روس اسیر اشتباه خودم نمی‌شدم مطمئنا به مدال طلا هم می‌رسیدم. ضمن اینکه استرس انتخاب شدن برای حضور در المپیک باعث شد فشار روحی زیادی هم بر روی من و هم بر روی سید احمد محمدی باشد.

آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران در پایان درباره رقابتش با سید احمد محمدی برای حضور در المپیک و اینکه رقیبش فرصت حضور در این رقابت‌ها را از دست داده گفت: آن‌هایی که ما را از نزدیک می‌شناسند می‌دانند که رفاقت بسیار نزدیکی با هم داریم. هر وقت سید احمد محمدی موفق به کسب مدال شده، اولین نفری بودم که به او تبریک گفتم و همیشه برای موفقیتش دعا کردم. امیدوارم همان طور که من همیشه درطول سال گذشته برای او دعا کرده‌ام او هم این بار من را دعا کند تا بتوانم در المپیک به موفقیت برسم.
منبع: ایسنا
برچسب ها: کشتی آزاد ، المپیک
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان