تاریخ انتشار: ۱۷:۴۹ - ۱۹ مهر ۱۳۹۹

ارزش سهام عدالت، امروز ۱۹ مهر ۹۹

امروز ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۴ میلیون و ۶۷ هزار و ۵۹۴ تومان رسید. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت برای فروش حدود ۸ میلیون و ۴۴۰ هزار و ۵۵۶ تومان است. کاهش ۰.۲ درصدی ارزش سهام عدالت در روز جاری موجب شد تا ارزش این سهام در مقایسه با آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ۳۵ هزار و ۱۴۱ تومان کاهش یابد.

ارزش سهام عدالترویداد۲۴ امروز مورخه ۱۹ مهرماه ۱۳۹۹ شاخص کل با رشدی ۱۱۴۰ واحدی معادل ۰.۷ درصدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۱ هزار و ۸۴۴ واحدی آرام گرفت.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه با افزایش ۱۱۴۴ واحد روبه‌رو شد و به رقم یک میلیون و ۵۴۱ هزار و ۸۴۴ واحد رسید.

امروز همه شاخص‌های بورس سبزپوش بودند گر چه رشد شاخص‌ها بسیار ناچیز بوده، به گونه‌ای که شاخص کل بورس و شاخص قیمت با معیار وزنی ـ. ارزشی هر یک فقط ۰.۷ درصد نسبت به روز قبل رشد کردند.

براین اساس امروز ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۴ میلیون و ۶۷ هزار و ۵۹۴ تومان رسید. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت برای فروش حدود ۸ میلیون و ۴۴۰ هزار و ۵۵۶ تومان است. کاهش ۰.۲ درصدی ارزش سهام عدالت در روز جاری موجب شد تا ارزش این سهام در مقایسه با آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ۳۵ هزار و ۱۴۱ تومان کاهش یابد.


بیشتر بخوانید: پشیمانی شدید سهامداران از فروش سهام عدالت


همچنین قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۰.۰۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۲ هزار و ۵۰۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با ۱.۳۷ درصد افزایش نسبت به روز معاملاتی قبل به ۲۲ هزار و ۷۹۰ تومان افزایش یافت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان