تاریخ انتشار: ۲۱:۴۸ - ۰۹ تير ۱۳۹۵

چاوشی‌فر به فینال رقابت‌های کسب سهمیه ورودی B جهانی شنا راه یافت

جمال چاوشی‌فر در ماده‌ی 50 متر کرال پشت با بر جا گذاشتن رکورد 27.23 توانست به فینال رقابت‌های کسب سهمیه ورودی B جهانی راه یابد.
رویداد۲۴- از صبح امروز (چهارشنبه) رقابت‌های انتخابی المپیک در بوداپست مجارستان آغاز شده است. در این رقابت‌ها انصاری، نسیمی شاد و چاوشی‌فر توانستند به مرحله نیمه‌نهایی راه یابند اما در ادامه تنها چاوشی‌فر موفق شد با ثبت رکورد ۲۷.۲۳ به فینال ماده کرال پشت راه یابد و نسیمی شاد در ماده ۱۰۰ متر قورباغه با ثبت رکورد ۱:۰۳٫۹۲ و مهدی انصاری در ماده ۱۰۰ متر پروانه با ثبت رکورد ۵۵٫۷۲ نتوانستند جواز حضور در فینال را به دست آورند.

به این ترتیب در روز نخست رقابت‌های انتخابی المپیک دو تن از نمایندگان ایران از کسب سهمیه باز ماندند و تنها چاوشی‌فر شانس کسب سهمیه ورودی رقابت های B جهانی را دارد.

فردا و در ادامه رقابت‌ها، احمدرضا جلالی، آرشام میرزایی، مهدی انصاری و جمال چاوشی‌فر در ۵۰ متر آزاد شانس خود را امتحان خواهند کرد.

ملی‌پوشان شنای ایران برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک و کسب حدنصاب‌های مورد نیاز، در مسابقات ملی مجارستان شرکت کرده‌اند. این رقابت‌ها که از  ۲۹ ژوئن تا دوم جولای ۲۰۱۶ ( ۹ تا ۱۲ تیر ۱۳۹۵) به میزبانی شهر بوداپست برگزار می‌شود، برای شناگران ایران حکم آخرین ایستگاه کسب سهمیه المپیک را دارد.

 جمال چاوشی فر، مهدی انصاری، آرشام میرزایی، احمدرضا جلالی و آریا نسیمی شاد زیر نظر عباسعلی کشتکار و خشایار حضرتی در این رقابت‌ها حضور دارند. ملی‌پوشان در مجموع این چهار روز ۱۷ بار مسابقه می‌دهند و هر شناگر در یک یا دو ماده تخصصی شانس بیشتری برای کسب سهمیه دارد.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان