تاریخ انتشار: ۱۶:۵۸ - ۱۱ تير ۱۳۹۵

نماینده همدان: دستگاه قضایی بامفسدان اقتصادی برخورد قاطع کند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی و اختلاس گران برخورد قاطع و قانونی کند تا عبرتی برای دیگران شود.
رویداد۲۴-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی و اختلاس گران برخورد قاطع و قانونی کند تا عبرتی برای دیگران شود.

امیر خجسته در سخنرانی پیش از خطبه ‌های نماز جمعه شهر همدان افزود: تنها راه نجات اقتصاد کشور اجرای اقتصاد مقاومتی است و تحقق این مولفه بدون مبارزه با مفاسد اقتصادی امکان پذیر نیست.

وی تاکید کرد: زمینه بروز مفاسد اقتصادی در جامعه باید حذف شده و در یک اقدام عملی و جدی، دست اختلاسگران از بیت المال قطع شود.

نماینده مردم همدان در خانه ملت بیان کرد: زمان مسئولیت در هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی با پیگیری های صورت گرفته 100 ها میلیارد ریال به خرانه کشور و بیت المال برگردانده شد.

خجسته با ذکر اینکه پرداخت حقوق غیرمتعارف به مدیران برای مردم غیرقابل قیول است اضافه کرد: آیا 20 دستگاه نظارتی موجود در کشور از این رویه نامتعارف مطلع نیستند؟

وی افزود: افرادی که در مصاحبه های خود خبر از کشف حقوق هی نجومی می دهند، باید پاسخ بدهند که این موضوع مگر مخفی بوده که اکنون کشف شده است؟


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که می گویند به ما فشار وارد شده یا لابی کردند نیز بهانه هایشان مورد قبول نیست.

خجسته با تاکید بر ضرورت حذف و پرهیز از اشرافی گری در بین مسئولان گفت: تفاوت فاحش میزان دریافتی دو کارمند با یک مدرک در نهادهای متفاوت قابل قبول نیست.

وی با انتقاد از وضعیت دریافت مالیات در همدان، افزایش نرخ خدمات از جمله آب، برق و گاز با وجود اعلام وزارتخانه مربوط بر افزایش نیافتن نرخ خدمات، بررسی قلع و قمع درختان و ضرورت باز بودن در اتاق مسئولان بر روی مردم را از اولویتهای کاری خود دانست.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان