تاریخ انتشار: ۰۴:۲۱ - ۲۲ آبان ۱۳۹۹

افشاگری جدید درباره پشت پرده جدایی علی کریمی

جدایی علی کریمی از استقلال ریشه مالی نداشت؛ یکی از شروط او برای ماند حضور استراماچونی یا الکس نوری روی نیمکت باشگاه بود

جدایی علی کریمی

رویداد۲۴  هافبک طراح استقلال در شرایطی از این تیم جدا شد که از مدت‌ها قبل گفته بود به دنبال لژیونر شدن است و دوست دارد دوباره در لیگی غیر از لیگ برتر بازی کند.

اگر چه مسائل مالی هم در این جدایی تاثیرگذار بوده- حتما یادتان هست که مهدی عبدیان بعد از جدایی علی کریمی در پستی اینستاگرامی اعلام کرد وسع آبی پوشان قابل قیاس با قطر اس‌سی نبوده است –، اما برخی نزدیکان باشگاه استقلال معتقدند که اگر آندره‌آ استراماچونی به جمع آبی پوشان برمی‌گشت یا اینکه الکساندر نوری هدایت استقلال را به عهده می‌گرفت، کریمی قید پیشنهاد تیم قطری را می‌زد و در جمع آبی‌ها به فوتبالش ادامه می‌داد. یکی از شرط‌های اصلی استراماچونی و حتی الکس نوری برای حضور در استقلال، ماندن علی کریمی در استقلال بود.
بیشتر بخوانید: استقلال بدون علی کریمی هم موفق می‌شود؟
سعادتمند اگر در ماجرای استراماچونی کمی بزرگنمایی کرد و سعی کرد ماجرا را تمام شده نشان بدهد، اما ظاهرا در ماجرای الکس نوری تا انعقاد قرارداد هم پیش رفت و همانطور که خودش اعلام کرد و سند منتشر کرد، پیش قرارداد برای الکس نوری فرستاده شده بود و حتی او هم موافقت اولیه را انجام داده بود، اما اعضای هیات مدیره آبی پوشان سعادتمند را برکنار کردند و مذاکرات به سمت و سوی دیگری کشیده شد و در نهایت الکس نوری منتفی و محمود فکری سرمربی استقلال شد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: علی کریمی ، استقلال
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان