تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۰۷ دی ۱۳۹۹

ضرر عجیبی که بیرانوند و حسینی به پرسپولیس و استقلال زدند!

تولیدی آلشپرت که لباس استقلال و پرسپولیس در فصل گذشته را تامین می‌کرد، به دلیل استفاده دروازه بان‌های این دو تیم از لباس‌هایی غیر از لباس‌های آلشپرت، هر کدام از دو باشگاه را ۱.۶ میلیارد جریمه کرد

دروازه بان پرسپولیس

رویداد۲۴ برند آلشپرت فصل گذشته لباس تیم‌های استقلال و پرسپولیس را تولید می‌کرد و طبق قراردادی که این برند با دو باشگاه بسته بود، تمام بازیکنان این دو تیم باید از لباس‌های تولیدی این برند استفاده می‌کردند.

در قرارداد این برند با دو باشگاه آمده بود به ازای هر بازی رسمی که یک بازیکن از لباس تولید شده برندی غیر از آلشپرت استفاده کند، باشگاه باید ۵۰ میلیون جریمه شود و به ازای هر تمرین که از آن عکسی منتشر شود که بازیکن با لباسی غیر از لباس آلشپرت تمرین می‌کند، باشگاه ۲۵ میلیون جریمه می‌شود.

فصل گذشته حسین حسینی و علیرضا بیرانوند درون دروازه استقلال و پرسپولیس می‌ایستادند و این در حالی بود که هر کدامشان از برند دیگری استفاده می‌کردند. حسینی که از برند خارجی لباس می‌گرفت و بیرانوند هم در در مقطعی از برند ایرانی و در مقطعی هم از برند خارجی استفاده می‌کرد.


بیشتر بخوانید: بیرانوند جدا می‌شود ولی به پرسپولیس برنمی‌گردد


دو باشگاه هم مانع این کار دروازه بانان شان نشدند تا برند آلشپرت هر دو باشگاه را ۱.۶ میلیارد تومان جریمه کند. حسینی فصل گذشته در تمام بازی‌های استقلال درون دروازه ایستاد و عکس‌هایی هم از تمرین استقلال بیرون می‌آمد که این دروازه بان از برندی غیر از آلشپرت استفاده می‌کرد. بیرانوند با این که کمتر از حسینی برای تیمش بازی کرد به دلیل عکس‌های تمرین بیشتری نسبت به دروازه بان استقلال، مشابه همان ضرر ۱.۶ میلیاردی‌ای که حسینی به استقلال زد را به سرخپوشان زد.

با این تفاسیر برند آلشپرت هنگام تسویه حساب پولی به استقلالی‌ها نداد و به نوعی آبی‌ها به دلیل پوشش حسینی یک فصل بدون هیچ سود مالی‌ای به صورت رایگان آلشپرت پوشیدند.

این قضیه برای پرسپولیسی‌ها هم اتفاق افتاد. البته برند آلشپرت قصد داشت در صورت قهرمانی پرسپولیس در آسیا به این تیم ۱ میلیارد پاداش دهد تا این ضرر جبران شود، اما این اتفاق نیفتاد.

پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند برای قرارداد سال جدید ۱.۲ میلیارد تومان از این برند دریافت کنند، اما روز برگزاری جلسه با فاکتور جریمه ۱.۶ میلیارد تومانی مواجه شدند. شنیده می‌شود اعضای هیات مدیره از رسول پناه انتقاد کردند که چرا این جریمه را موقع تسویه حساب با بیرانوند لحاظ نکرده است.

منبع: دانشجو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان