تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۱۰ دی ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

رسول جعفریان به سخنگوی شورای نگهبان: تا به حال، کسی این طور به شعور انتخاباتی مردم توهین نکرده بود

رسول جعفریان به سخنگوی شورای نگهبان: از اول مشروطه تا به حال، کسی این طور به شعور انتخاباتی مردم توهین نکرده بود استاد تاریخ دانشگاه تهران به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان واکنش نشان داد و آن را توهین به مردم خواند.
رسول جعفریان به سخنگوی شورای نگهبان: تا به حال، کسی این طور به شعور انتخاباتی مردم توهین نکرده بود
رویداد۲۴ رسول جعفریان استاد تاریخ دانشگاه تهران در واکنش به اظهارات عباسعلی کدخدایی درباره احتمال رای آوردن یک قاتل در انتخابات ریاست جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «اگر نظارت استصوابی شورای نگهبان نباشد، ممکن است مردم به یک قاتل رأی دهند». فکر نمی‌کنم از اول مشروطه تا به حال، کسی این طور به شعور انتخاباتی مردم توهین کرده باشد.»

کدخدایی در مصاحبه‌ای با ایلنا گفته بود اگر نظارت استصوابی نباشد ممکن است مردم یک قاتل را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
طلبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
1
0
آقای رسول جعفریان در تخیلات خودش فرورفته و چون لباس روحانیت بر تن دارد و چند سطری از تاریخ را از روی کتب و منابع تاریخی رونویسی کرده و بدون تحلیل و بکار بردن قدرت تفکر و تعقل به چاپ رسانده و بعضی انتشارات تجاری در سطح وسیعی بفروش رسانده اند حال می تواند نظر فقهی هم بدهد. آقای جعفریان شاگرد کدام مجلس درس فقها بودی و از قانون اسلام چقدر می دانی و می فهمی فقهای شورای نگهبان و حقوقدانان قانون اساسی بهتر از شما می فهمند اول مجوز اظهار نظر علمی و فقهی لازم را بگیر بعد گنده گویی کن.
اگر امتحان دادی و قبول شدی داوطلب شو و به مجلس خبرگان قانون اساسی راه پیدا کن و اظهار لحیه کن.
متاسفانه رویداد می گردد هر عمامه بسری را که با نظام فقاهتی و ولایت فقیه زاویه دارد سوژه تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی قرار می دهد و نظرات را هم نمی گذارد یا اون پس و پشت ها قایمش می کند به همین دلیل در جهت تنویر افکار عمومی نیست و این یعنی صلاحیت یک رسانه مطلوب را ندارد
پاسخ ها
amir
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
ایشون هیچ اظهار نظری نکردی بلکه کشف منظور مستور در کلام سخنگوی شورای نگهبان کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
1
تازه ایشان حقوقدانند مردم شانس آوردند که این با زحمات فراوان مصلحت مردم را تشخیص می دهد تا نکند مردم به بلا گرفتار شوند!!!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان