تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۳ دی ۱۳۹۹

۱۲۰۰ میلیارد برای ریاست علی کریمی در فدراسیون فوتبال

کاپیتان سابق تیم ملی برای اینکه بتواند آرای مورد نیاز برای تصدی این پست را به دست آورد برنامه کاملی را تهیه دیده است.
علی کریمی
رویداد۲۴در حالی که دو ماه تا انتخابات فدراسیون فوتبال باقی مانده است گزینه‌های ریاست فدراسیون فوتبال از حالا دست به کار شده اند تا برای روز موعود رای‌های خود را جمع کنند.

گفته می‌شود در این میان جنگ قدرت برای ریاست بر فدراسیون فوتبال میان دو جناح بهاروند است که حمایت تاج و رفقا را پشت سر خود می‌بیند و از سوی دیگری مصطفی آجرلو هم خیز بلندی برای ریاست فدراسیون فوتبال انجام داده و از حالا در حال رایزنی برای تصدی این پست است.

اما گزینه سوم که حضورش جذابیت انتخابات فدراسیون فوتبال را افزایش خواهد داد علی کریمی است. کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی که در گفتگو‌های اخیر خود از علاقه اش برای حضور در راس فدراسیون فوتبال گفته است.

علی کریمی که در همه این سال‌ها یکی از منتقدان اصلی فدراسیون فوتبال بوده حالا تصمیم گرفته تا در انتخابات آینده این فدراسیون شرکت کند و خودش بر مسند فدراسیونی بنشیند که مدعی بود با تاج و رفقا روی خوش نخواهد.

بیشتر بخوانید: چرا شستا ساختمان استقلال را توقیف نکرد؟
اما علی کریمی با چه پشتوانه‌ای برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته است؟ روزنامه گل در این مورد گزارش داده که کاپیتان سابق تیم ملی برای اینکه بتواند آرای مورد نیاز برای تصدی این پست را به دست آورد برنامه کاملی را تهیه دیده است.

علی کریمی که به خوبی از وضعیت اسفناک مالی فدراسیون بر جا مانده از مدیریت تاج آگاه است با پشتوانه ۱۲۰۰ میلیاردی که برای اداره این فدراسیون در نظر گرفته تلاش خواهد کرد که رای هیات‌های مختلف استانی را برای ریاست فدراسیون فوتبال کسب کند.

باید دید سرانجام انتخابات فدراسیون فوتبال با حضور دو کاندیدای قدرتمند مانند آجرلو و حیدر بهاروند که از بدنه فدراسیون فوتبال است و سالهاست با هیات‌های استانی در ارتباط است به کجا خواهد انجامید. آیا علی کریمی می‌تواند با حضورش یک شوک مثبت به این انتخابات وارد کند؟
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان