تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۱۸ دی ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

مصوبه کمیسیون تلفیق: آموزش و پرورش املاک بفروشد پول معلم‌ها را بدهد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مجلس با فروش دارایی‌های بلااستفاده وزارت آموزش و پرورش برای پرداخت حقوق معلمان موافق است.

 آموزش و پرورش

رویداد۲۴ محمدرضا احمدی تصریح کرد: در نشست‌های برگزار شده در کمیسیون تلفیق و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره رتبه‌بندی معلمان قرار بر این شد تا بودجه مربوط به این حوزه افزایش پیدا کند.

 نماینده مردم رشت در مجلس افزود: در نشست‌های مذکور قرار بر این شد تا چنانچه فروش دارایی انجام شد و آموزش و پرورش قصد فروش املاک بلااستفاده برای پرداخت حق و حقوق معلمان را داشت مجلس موافقت خود را در این امر اعلام کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: امیدواریم رتبه‌بندی معلمان اثربخش بوده و به‌درستی انجام شود تا معلمان عزیز به حق و حقوق خود برسند.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
با سلام من یک فرهنگی هستم در طول این چندسال اخیر حقوق معلمان چندین برابر شده رتبه بندی در چند مرحله انجام. گرفت معلمین عزیز نسبت به ساعت کار خود حقوق زیادی در یافت می کنند ای کاش وزیر محترم ما متوجه می شدند با اجرای رتبه بندی تورم وفاصله حقوقی را با دست خودشان ایجاد می کننداز طرفی پولی که باید صرف قسمت های مهمتر ی هزینه شود مجددا به معلمین می دهند ممنون
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان