تاریخ انتشار: ۱۵:۲۹ - ۲۱ دی ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

اعتراض استقلالی‌ها/ چرا روسای فدراسیون فوتبال همیشه از پرسپولیس بوده‌اند؟

 دو روز پیش مهلت ثبت‌نام کاندیداها برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال جهت انتخاب رئیس و اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون بدون رئیس به پایان رسید و در نهایت شش نفر برای تصدی پست ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کردند.

انتخابات فدراسیون فوتبال

رویداد۲۴  ثبت‌نام کاندیداها که 14 دی آغاز شده بود یک هفته ادامه داشت اما اکثر چهره های اصلی روز پایانی ثبت نام کردند و انتخابات فدراسیون فوتبال برای شناخت رئیس و اعضای هیئت رئیسه 4 سال آینده این فدراسیون روز ۱۰ اسفند و طبق اساسنامه جدید برگزار خواهد شد.

حیدر بهاروند، سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال، علی کریمی، پیشکسوت پرسپولیس و بازیکن سابق تیم ملی، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم عضو پیشین هیات رییسه فدراسیون فوتبال،کیومرث هاشمی، رئیس پیشین کمیته ملی المپیک، مصطفی آجورلو، مدیرعامل پیشین باشگاه‌های پاس، استیل‌آذین و تراکتور و یک روحانی به نام ستار عبدی‌پور که به گفته خودش در استان البرز کار فرهنگی انجام داده شش نفری هستند که برای تصدی پست ریاست فدراسیون فوتبال قرار است باهم رقابت کنند. هرچند خیلی ها منتظر چهره هایی چون محمدحسین قریب و حبیب کاشانی مدیران سابق استقلال و پرسپولیس برای تصدی پست ریاست فدراسیون فوتبال بودند اما چنین نشد و در نهایت همان شش فرد بالایی که اشاره شد ثبت نام کردند. 

البته اهالی فوتبال در بین این شش نفر توجه و حمایت بیشتری را متوجه علی کریمی کرده اند و امیدوارند پس از سالها یک چهره کاملا فوتبال سکان هدایت مهم ترین فدراسیون ورزشی ایران را بر عهده بگیرد. موافقان علی کریمی از جامعه فوتبال خواسته اند نگاه رنگی و کدورت را کنار گذاشته و متحد شوند تا فوتبال به دست فوتبالی ها بیفتد.


بیشتر بخوانید: ۵ مدعی ریاست بر فوتبال/ وارث میراث تاج چه کسی است؟


با این حال کریمی مخالفانی هم دارد و خیلی ها به خاطر رویکرد رنگی او در قضیه برانکو و کی روش سرمربی سابق تیم ملی و عدم حمایت اش از تیم ملی و سکوتش مقابل تصمیم های وزارت ورزش منتقد و مخالف حضور او در فدراسیون فوتبال هستند و او را واجد شرایط برای مدیریت فوتبال ایران نمی دانند. در این میان استقلالی ها بیشترین نقدها را متوجه علی کریمی و البته سیستم انتخاباتی فدراسیون فوتبال کرده اند.

در چند روز گذشته چه در رسانه ها و چه در فضای مجازی این پرسش از سوی آنها مطرح شده که چرا هیچ وقت یکی از پیشکسوتان یا مسئولان باشگاه استقلال پست ریاست فدراسیون فوتبال و یا سمت هایی چون دبیرکلی و نایب رییسی را احراز نکرده اند و چرا همیشه باید استقلالی ها نگاه رنگی را کنار بگذارند و چشم روی همه بی عدالتی ها و نابرابری ها ببندند؟ اشاره آنها به حضور سه رییس فدراسیون فوتبال از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مقاطع مختلف است زمانی که نبی، تاج، عابدینی ریاست فدراسیون فوتبال را بر عهده داشتند و البته پست دبیرکلی هم در مقاطعی در اختیار نبی و شکوری بوده که پرسپولیسی بوده و هستند.

حالا هم علی کریمی با مهدی مهدوی کیا می خواهد وارد عرصه رقابت انتخاباتی برای تصدی پست ریاست فدراسیون فوتبال شود و حتی برای ایجاد اتحاد یک پیشکسوت استقلال را به صورت نمادین هم شده در تیمش نگنجانده است.

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
شهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
0
کافیه آقایون کیسه کش یه نگاهی به پیشکسواتاشون بندازند
تا بفهمند که چرا همیشه رئیس های فوتبال
باید از پرسپولیس باشند!!حتما توقع دارین صادق یا مهدی فنونی زاده رئیس فدراسیون بشن!؟!خخخخخ
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان