تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی در ایران +فیلم

علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، درباره وضعیت کرونا در کشور توضیحاتی ارائه داد و از مردم خواست همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

رویداد۲۴ دکتر علیرضا رئیسی با اشاره به اینکه  هم اکنون از نظر وضعیت کرونا ۱۹ شهر نارنجی، ۱۵۷ شهر زرد و ۲۵۶ شهر آبی داریم، گفت: این موضوع نشانه این است که تا حدی وضعیت بهتر شده است. از مردم برای رعایت پروتکل ها تشکر می کنیم. اما نباید دچار عادی انگاری شویم. خوشبختانه دیگرهیچ شهر قرمز کرونایی در کشور نداریم و شهرهایی که در مازندران قرمز بودند نارنجی شدند. اما افزایش ترددها، افزایش موارد ابتلای سرپایی و عادی انگاری مردم در برخی شهرها نگران کننده است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: با این وجود تذکر جدی می دهم زیرا در برخی از مناطق کشور عدم رعایت پروتکل ها را در هفته گذشته شاهد بودیم. موارد متعددی گزارش از عدم رعایت پروتکل ها از شهرهای مختلف داشتیم. یکی از شهرها کاشان بود که تذکر داده شد و امیدواریم پروتکل ها سختگیرانه اجرا و جبران شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
0
0
بله مشخصه با نزدیک شدن به 22 بهمن همه شهرها ابی خواهند شد ولی بعد ازون تا عید امارهای مسکوت به امارهای واقعی ارائه و جمع خواهند شد
نظرات شما
پیشخوان