تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۹

یک مهاجم دیگر هم از فهرست خرید یحیی خط خورد

مهاجم گلزن آلومینیوم اراک که این روز‌ها با استوری‌های خود برای پرسپولیسی‌ها دلبری می‌کند، اما گفته می‌شود او در لیست یحیی گل محمدی نیست.

یک مهاجم دیگر هم از فهرست خرید یحیی خط خورد

رویداد۲۴ حامد پاکدل که یکی از پدیده‌های نیم فصل اول لیگ بیستم در ترکیب آلومینیوم بود بعد از درخشش در خط حمله این تیم و خوشحالی نکردن مقابل پرسپولیس بعد از گلزنی مقابل قرمز‌ها بسیاری معتقد بودند این بازیکن در لیست یحیی گل محمدی برای نقل و انتقالات نیم فصل و تقویت خط حمله پرسپولیس قرار دارد.

در حالی که این بازیکن روز گذشته با انتشار یک استوری در پیج اینستاگرامش شایعات حضورش در پرسپولیس را بیش از پیش تقویت کرده بود، اما شواهد حاکی از آن است که پاکدل ممکن است به تراکتور برود تا دوبار شاگرد رسول خطیبی در این تیم شود و هیچ مذاکره‌ای بین او و پرسپولیس تا این لحظه انجام نشده است.

گفته می‌شود باشگاه تراکتور با این بازیکن مذاکراتی را از طریق خطیبی انجام داده است، در حالی که باشگاه آلومینیوم با جدایی این بازیکن مخالفت کرده بود مشخص نیست او با فسخ یکطرفه به تراکتور خواهد رفت یا اخذ رضایت نامه از جمع اراکی‌ها جدا خواهد شد، اما آنچه مشخص است احتمال پیوستن حامد پاکدل به تراکتور بسیار بیشتر از تیم‌های دیگر است.

تراکتور پس از جذب پیمان بابایی سعی دارد از بین مغانلو یا پاکدل یکی از آن‌ها را جذب کرده و به همین دلیل با هر دو بازیکن مذاکراتی را داشته است.

مدیران باشگاه آلومینیوم که پیش از این اعلام کرده بودند رضایت نامه پاکدل را برای هیچ تیمی صادر نخواهند کرد بعید است اجازه حضور این بازیکن را در جمع تراکتوری‌ها بدهند چرا که معتقد هستند برای حضوری پر قدرت در نیم فصل دوم به این بازیکن نیاز مبرم دارند و گفته می‌شود در این رابطه هیات مدیره آلومینیوم حساسیت ویژه‌ای داشته و به عباسی مدیرعامل هم این موضوع را انتقال داده اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان