تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

افشاگری جنجالی یک پرسپولیسی درباره مربی استقلال!

شیث رضایی بازیکن سابق پرسپولیس گفت: در مورد پرسپولیسی بودن کمالوند که شکی وجود ندارد، همه آنهایی که با فراز کار کردند، می‌توانند شهادت دهند که او پرسپولیسی است.

شیث رضایی

رویداد۲۴ شیث رضایی از جمله پیشکسوتانی است که تعصب زیادی روی پرسپولیس دارد و همواره در مصاحبه‌هایش به‌غیر از تعریف و تمجید از تیم محبوبش معمولاً به مخالفان پرسپولیس می‌تازد. شیث به طور کلی خوش‌مصاحبه است و به اصطلاح ژورنالیستی گفت‌وگو با او تیترهای زیادی به آدم می‌دهد. از همین‌رو در مورد اتفاقات اخیر پرسپولیس و البته تساوی مقابل صنعت نفت با رضایی تماس گرفتیم که حرف‌های او را در ادامه می‌خوانید. 

از بازی با صنعت نفت شروع کنیم به نظرت دلیل از دست رفتن دو امتیاز چه بود؟ 
خب طبیعی است که یک تیم هرقدر هم خوب و قدرتمند باشد نمی‌تواند همه بازی‌ها را ببرد. پرسپولیس مقابل صنعت نفت می‌توانست برنده باشد هرچند نباید از بازی خوب آبادانی‌ها گذشت. پرسپولیس تیمی است که همواره روی زمین بازی می‌کند به همین دلیل من با یحیی گل‌محمدی موافق هستم که زمین نامناسب آبادان روی کار دو تیم به خصوص پرسپولیس تأثیر گذاشت و بچه‌ها نتوانستند همان بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند. با این تیمی که پرسپولیس دارد، شک نکنید به روند پیروزی برمی‌گردد و ان‌شاءا... با کمک بچه‌ها و درایت کادر فنی آخر فصل قهرمان خواهیم شد. 

سپاهان اگر یک گل دیگر به آلومینیوم می‌زد، صدر را از پرسپولیس می‌گرفت. به نظر یحیی و تیمش کار سختی برای قهرمانی این فصل دارند. این‌طور نیست؟ 
چیزی که اهمیت دارد صدرنشینی و قهرمانی در پایان فصل است. امتیاز گرفتن در نیم‌فصل دوم سخت است، به همین دلیل همه بازی‌ها تا پایان فصل برای ما حکم فینال را دارد. به نظرم پرسپولیس باید فقط روی تیم خود تمرکز کند تا حداکثر امتیازات را کسب کند. تیمی که قهرمانی می‌خواهد نباید به سایر تیم‌ها کاری داشته باشد و فقط باید به هدفش که قهرمانی است فکر کند. شک نکنید با این تیم قوی و باکیفیتی که ما داریم آخر فصل دوباره سیدجلال جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد. 

استقلال هم با کادر فنی جدید نشان داد انگیزه زیادی برای قهرمانی دارد. 
گفتم که ما اصلاً نباید به تیم‌های دیگر کاری داشته باشیم، چون بهترین تیم ایران هستیم. استقلال اگر کل مربیان لیگ را هم جمع کند، باز هم پرسپولیس قهرمان می‌شود.


بیشتر بخوانید: چرا فراز کمالوند پیشنهاد استقلال را پذیرفت؟


نظرت در خصوص خریدهای جدید پرسپولیس چیست؟ 
ترابی قطعاً در نیم‌فصل دوم ستاره پرسپولیس خواهد بود و خیلی می‌تواند در راه قهرمانی به ما کمک کند. دلیل حرفم این است که می‌دانم مهدی خیلی خوب تمرین می‌کند و انگیزه بسیار زیادی برای درخشش در پرسپولیس دارد. مغانلو هم مهاجم خوبی است و فصل گذشته نشان داد کیفیت بالایی دارد، به نظرم می‌تواند مفید باشد و امیدوارم بهترین نمایش‌ها را از او ببینیم. 

بخشیدن یا نبخشیدن مطالبات بازیکنان سابق پرسپولیس حواشی زیادی را به وجود آورد، نظرت چیست؟ 
من خودم حدود ١٠ سال قبل از پرسپولیس ٣٠٠ میلیون طلب داشتم ولی با افتخار بخشیدم چون عاشق پرسپولیس هستم. هیچ منتی هم نیست. به نظرم آدم فقط باید عاشق باشد که بتواند از پولش بگذرد که من گذشتم. من کاری به این دوستان ندارم چون هرکس اختیار خودش را دارد ولی واقعاً باید شرایط برای همه تیم‌ها برابر باشد و قانون برای کل باشگاه‌ها یکسان باشد. هرچند ما در این سال‌ها از این حواشی زیاد دیدیم و تجربه نشان داده هرقدر بیشتر اذیت‌مان کنند، متحدتر و قوی‌تر می‌شویم. امسال هم به امید خدا در پایان فصل با جام قهرمانی جواب دندان‌شکنی به دشمنان پرسپولیس می‌دهیم. 

فراز کمالوند بعد از آمدن به استقلال گفت من هیچ وقت پرسپولیسی نبودم. تو به عنوان کسی که شاگردش بودی چه صحبتی داری؟ 
من یک‌سال در تیم شهرداری تبریز شاگرد فراز کمالوند بودم و خیلی خوب او را می‌شناسم. ابتدا باید بگویم که فراز مربی بسیار خوب و توانمندی است و این موضوع را نمی‌شود کتمان کرد. در مورد پرسپولیسی بودن او که شکی وجود ندارد، همه آنهایی که با فراز کار کردند، می‌توانند شهادت دهند که او پرسپولیسی است. بارها وقتی در مورد پرسپولیس با هم حرف می‌زدیم به من می‌گفت آرزویم مربیگری در پرسپولیس است و خیلی دوست دارم روزی روی نیمکت این تیم بنشینم. نمی‌دانم الان چه چیزهایی گفته ولی جلوی من که نمی‌تواند پرسپولیسی بودنش را کتمان کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: شیث رضایی ، استقلال
نظرات شما
پیشخوان