تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

مهدی چمران به میدان انتخابات شورا آمد: شخصا دوست ندارم بیایم

رییس سابق شورای شهر تهران با تاکید بر این‌که شخصا دوست ندارم برای شورا ثبت نام کنم به دلیل آنکه این عرصه به جوانان سپرده شود، گفت: هنوز ثبت نام نکرده‌ام، اما برای تصمیم گیری باید با دوستان و مردم مشورت کنم.

مهدی چمران به میدان انتخابات شورا آمد: شخصا دوست ندارم بیایم

رویداد۲۴ مهدی چمران در جمع خبرنگاران در خصوص تعیین افراد برای نام‌نویسی در شورای شهر تهران گفت: برنامه‌ریزی منسجم و پیچیده‌ای برای شورا‌ها انجام شده که باید سعی کنیم آن را ساده‌تر کنیم تا برای شورا‌های سراسر کشور افراد را انتخاب کنیم البته نیمی از این کار انجام شده است، ولی تهران را هنوز آغاز نکردیم و کمی زمانبر خواهد بود.

وی ادامه داد: براساس تصمیم شورای مرکزی ائتلاف مقرر شد که ۹ نفر توسط این شورا برای شورا انتخاب شوند تا این موضوع از انتخابات ریاست جمهوری مجزا شود. این ۹ نفر افرادی هستند که به صورت تخصصی برای شورا‌ها انتخاب و فعالیت می‌کنند. بی‌تردید داشتن دیدگاه سیاسی و انقلابی بودن ضروری است، ولی شورا‌ها باید به صورت تخصصی انتخاب شوند.

چمران اضافه کرد: این ۹ نفر مسائل شورای شهر را برنامه ریزی می‌کنند و از ۱۵ نفر متخصص در رشته‌های مختلف شهری استفاده خواهند کرد به این ترتیب گروهی ۲۴ نفره تشکیل خواهد شد و در مورد اسامی که توسط مجمع مجازی چند هزار نفره معرفی می‌شوند، در نهایت افراد معرفی شده سه برابر ظرفیت مورد نیاز ثبت نام شورای شهر تهران هستند و یک برابر ظرفیت را انتخاب خواهند کرد. امیدواریم از این مسیر افراد متخصص و خوشنامی برای شورا انتخاب شوند.

رییس سابق شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ثبت نام خود نیز برای شورای شهر تهران اظهار کرد: هنوز ثبت نام نکرده‌ام خودم دوست ندارم بیایم به دلیل این‌که عرصه را به جوانان بسپاریم، اما به دلایلی همچون بحث تجربه، دوستان این تکلیف را می‌کنند و اگر مردم هم ضرورتی بدانند قطعا در خدمت آن‌ها خواهم بود.

وی در ادامه گفت: باید در خصوص ثبت نام تصمیم بگیرم در این راستا با مردم و دوستان مشورت خواهم کرد آن‌ها که می‌شناسند می‌گویند شرکت کنم.

رییس سابق شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بررسی گزینه شهرداری تهران نیز اظهار کرد: هنوز برای شهردار به صورت مصداقی صحبت نکرده‌ایم، اما برای شورا و شهرداری شاخص‌هایی را مشخص کردیم که قطعا آن‌ها را اعلام خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
5
می شود ازاقای چمران تقاصاکرد تشریف نیاورند دردوره قبل این همه دزدیها وشراکت دزدی باتیم سردارشریفی رایادشان رفت واقعا خجالت نمی کشد چراشریفی محکمه شد اماچمران وخالی باف درامان بمانند این هم ازدست پخت مبارزه بادزدی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
4
یک سری پیر و پاتال امثال نمیخوان دست از دنیا بردارند .

آقای چمران حتما یادته که بنده و شما وقتی نوجوان بودیم 99 درصد آدم ها در سن 63 سالگی فوت میکردند . یعنی خوب حساب کنی بنده و حضرتعالی الان جزء مردگان هستیم . پس بهتر است رها کنیم این جاه و مقام را . آنرا مانند اول انقلاب به جوانها بسپاریم و خودمان آماده خواندن غزل خداحافظی کنیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
3
رویداد عزیز لطفا یک آمار از کامنت های مردم در اخبار سیاسی بینداز، از جمله همین صفحه . جز دو تا نظر که بنده الان ارسال کردم کلا در بقیه صفحات هم خبری از کامنت نیست ، میدانید چرا؟

دلیلش اینه که آدم حسابی ها از خبرهای زرد بدشان میاد. یک مدت تبلیغات پوست صورت ، عقب و جلویروسپی های خود هنرمند پندار را منتشر نکنید . خواهید دید مراجعین فرهیختگان چند برابر خواهد شد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
11
سن بازنشستگی برای اینها بالای صد سالگی است !!!!! باز می خواهد در انتخابات سال 1400 نامزد شود , ضمنا" رأی بی رأی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
3
بابا بی خیال! بوی الرحمانت بلند شده ، تازه دوست نداری بیای؟ تو داری میری ! کجا بیای؟
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
5
طبق معمول احساس تکلیف و وظیفه می‌کنید.
Nima
|
Canada
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
4
جناب چمران
اولا درخواست مردم این است که شما کاندیدا نشوید، در دوره احمدی نژاد و قبل از آن بنیاد نشر آثار دفاع مقدس، شهرداری و کل کشور را به اندازه کافی خراب و ویران کردید.
اگر واقعا شهوت قدرت ندارید و می خواهید کاری کنید، حزب تشکیل دهید هواداران درون حزبی شما کاندیدا ها را انتخاب کنند نه عده ای گروه محدود قدرت طلب مثل شما که ۴۲ سال از قدرت و ثروت برخوردارید.
بگذارید مردم انتخاب کنند.
احزاب را تقویت کنید.
هوای نفس و غرور و منیت را کنار بگذارید. رای اکثریت را بپذیرید.
احسان معتمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
5
0
بنده اعتقاد دارم بهترین فرد در تهران برای انتخابات شورای شهر تهران آقای چمران است فردیست با کوله بار تجربه مفید و درست و بدون حاشیه و هدفش فقط خدمت به شهر تهران است
و اینرا بنده به یقین میگویم
ولی خیلی ها می آیند فقط برای پست و مقام و پول و شهرت و لجبازی و یا سابقه زیاد دارند اما مفید نیست مثلا سابقه چهل سال دوز و کلک و حقه و فریب و نیرنگ و دزدی و خیانت و باندبازی و رفیق بازی و فامیل بازی خوب اینها در عملکرد آقایان مشهود است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
1
خب نیا برادر
مهدی
|
United States of America
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
0
0
پول زمانی خوبه که ، وقتشه رسید خرجش کنی. اینهم این وسط گیر افتاده. علاجش هم یک مرضی
و مداوای نامحدود در خارج .
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان