تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
حجت نظری:

ضرورت شفاف‌سازی هزینه‌کرد‌های رویداد تهران ۱۴۰۰

عضو شورای شهر تهران‌گفت:به رغم همه تاکید‌های شورای شهر هنوز دستگا ه‌های ذی ربط برای اصلاح و تکمیل لایحه تهران ۱۴۰۰و ارائه مجدد به شورا اقدام نکرده‌اند و در این زمینه به شهردار تهران درخصوص علت ارائه نشدن لایحه به شورا و جزئیات و نحوه هزینه کرد این لایحه تذکر می‌دهم.

ضرورت شفاف‌سازی هزینه‌کرد‌های رویداد تهران ۱۴۰۰

رویداد۲۴ حجت نظری در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری گفت: در آستانه سال ۱۴۰۰ قرار داریم و امیدوارم مردم دیگر شاهد تلخی و اندوه‌های سال جاری نباشیم.

او در تذکر خود درباره رویداد تهران ۱۴۰۰ گفت: این رویداد بناست به مناسبت سال ۱۴۰۰ در شهر تهران اجرا شود. طبق مصوبه ۲۰ اسفند ۹۶ با عنوان الزام شهرداری تهران به تهیه و ارائهه لایحه رویداد تهران ۱۴۰۰ و نیز موضوع ماده ۴ مصوبه برنامه ۵ساله سوم توسعه شهر تهران، شهرداری ملزم به ارائه لایحه‌ای برای این رویداد شده است.

نظری با بیان اینکه این لایحه با تاخیر و به شکلی ناقص به شورا ارائه شد افزود:، اما به دلیل ابهامات مشکلات زیاد تایید نشد. در همین راستا در آذر ماه سال ۹۸ آخرین ایرادات به لایحه وارد و بنا شد پس از تکمیل و رفع ابهام مجددا به شورای شهر ارائه شود، اما متاسفانه این ارائه مجدد صورت نگرفت. در جلسه هم اندیشی نیز این موضوع مطرح شد و مجددا بر تکمیل و ارائه مجدد آن تاکید شد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: شهرداری با محوریت معاونت فرهنگی و اجتماعی اقدام به اکران بنر‌ها و پوستر‌هایی با عنوان تهران ۱۴۰۰ در سطح شهر کرده است و سوال اساسی این است که آیا قرار است این رویداد به همین پوستر‌ها و بنر‌ها ختم شود و یا اتفاقات جدی‌تری قرار است در شهر رقم بخورد؟ اگر اتفاقات جدی‌تری در پیش است آیا نباید به تایید شورای شهر تهران برسد؟

نظری گفت: به رغم همه تاکید‌های شورای شهر هنوز دستگا ه‌های ذی ربط برای اصلاح و تکمیل لایحه و ارائه مجدد به شورا اقدام نکرده‌اند و در این زمینه به شهردار تهران درخصوص علت ارائه نشدن لایحه به شورا و جزئیات و نحوه هزینه کرد این لایحه تذکر می‌دهم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان