تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حضور ناشناس محسن رضایی در جامعه برای مشاهده مشکلات/ برای کاهش دردهای مردم برنامه دارم

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با آیت الله محفوظی دیدار کرد.

محسن رضایی

رویداد۲۴ در این دیدار آیت الله محفوظی از شخصیت محسن رضایی تجلیل نمود و وی را فرزند جبهه و جنگ نامید و تلاشهای او را در طول دفاع مقدس یادآور شد و ضمن یادآوری همرزمان شهید وی همه را به زنده نگه داشتن آن حماسه ها دعوت نمود.

آیت الله محفوظی خطاب به محسن رضایی بر تلاش برای مردمی که از هیچ چیز برای حفظ این مرز و بوم فروگذار نکردند تاکید نمود و افزود: شما بخوبی دستان پیرزنانی که نان درست می کردند برای رزمندگان بیاد دارید، بچه هایی که تاریخ تولدشان را برای حضور در جبهه ها دستکاری می کردند ، همه ی ما مدیونیم و امیدوارم اختلافات کنار رود و با اتحاد و همدلی تشخیص داده شود ضرورت تلاش و فداکاری برای این مردم نجیب  و اقشار ضعیف. ضمنا آقایان بدانند در مقابل حتی یک کلمه مسئولند و در مقابل هر عملی ، که خداوند ناظر و آگاه است.

محسن رضایی ضمن تشکر و تقدیر به نقل خاطرات حضور مکرر آیت الله محفوظی به همراه آیت الله مشکینی و آیت الله طاهری خرم آبادی در جبهه ها و حمایت از رزمندگان و تقویت روحیه ی آنان در آن  زمان حساس اشاره کرد و افزود: بنده بطور ناشناس در تاکسی و اتوبوس و مجامع حاضر می شوم و رنج و مشکلات مردم را از نزدیک مشاهده می کنم و برنامه ی مدون برای کاهش آلام و ارتقاء سطح زندگی مردم دارم. 

در پایان آیت الله محفوظی برای وی در جهت خدمت بیشتر و موفقیت و برای امت اسلامی و رفع و دفع بلایا از جمله کرونا دعا کردند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
0
1
یعنی ایشون بعد از چهل دوسال که از انقلاب میگذره تازه یادش افتاده دم انتخابات ببینه درد مردم چیه ،مدتها بود انقدر نخندیده بودم ،کسی که چهل و اندی ساله نفهمیده با یه دوربین مخفی بازی میخواد بی همه،اف بر ریا کاران و موج سواران ،بیدارشید چون مردم خیلی وقته بیدار شدن و ازشما جلو افتادن
نظرات شما
پیشخوان