تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
محمد مهاجری، فعال سیاسی:

چه کسانی و با چه هدفی سخنان ظریف را درز داده اند؟ / پایداری‌چی‌ها سود می‌برند یا اسرائیلی‌ها و براندازان؟

یک فعال سیاسی اصولگرا نوشت: در ماجرای انتشار فایل صوتی آقای ظریف، صرف نظر از درست یا غلط بودن اظهارات او، این پرسش مهم است که چه کسانی و با چه هدفی سخنان ظریف را درز داده اند؟

چه کسانی و با چه هدفی سخنان ظریف را درز داده اند؟ / پایداری‌چی‌ها سود می‌برند یا اسرائیلی‌ها و براندازان؟

رویداد۲۴ محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت: افسران آگاهی هنگام مواجهه با یک جنایت، یک سوال راهبردی را مطرح می‌کنند:"چه کسی از این حادثه سود می‌برد؟ " پاسخ درست به این سوال، راه را برای رسیدن به هدف به سرعت هموار می‌کند.

وی همچنین افزود: در ماجرای انتشار فایل صوتی آقای ظریف، صرف نظر از درست یا غلط بودن اظهارات او، این پرسش مهم است که چه کسانی و با چه هدفی سخنان ظریف را درز داده اند؟


بیشتر بخوانید: جزییات فایل صوتی ظریف درباره سردار سلیمانی و دستگاه دیپلماسی/ انتشار سخنان ظریف چه پیامدی دارد؟


این روزنامه نگار با برشمردن افرادی که از این واقعه سود می‌برند گفت: ۱- در داخل کشور جناح ضدبرجام و مشخصا دلواپسان و پایداریچی‌ها از این اتفاق سود می‌برند. چون مرد اول برجام را می‌زنند و او را حتی از احتمال بسیارضعیف نامزدی در انتخابات محروم می‌کنند. ۲- در خارج کشور، مشخصا اسرائیل علاوه بر آنکه به اهداف ضدبرجامش می‌رسد، از شکرآب شدن روابط ایران و روسیه شاد می‌شود. اسرائیل که بار‌ها جاسوسی و ترور و خرابکاری هسته‌ای را در داخل کشور با موفقیت انجام داده حالا در فرایند اخیر یک امتیاز بزرگ هم بدست آورده.. ۳-جریان اپوزیسیون و براندازان از جمله سازمان منافقین به خاطر جنجال تازه، با دم شان گردو می‌شکنند.

او در انتها بیان کرد: سه جریان بالا از انتشار فایل سخنان وزیرخارجه منتفع شده اند. لازم نیست دنبال پرتقال فروش بگردیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان