تاریخ انتشار: ۱۷:۵۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

رونمایی «سرایا القدس» از موشک پیشرفته «قاسم»

«ابوحمزه» سخنگوی «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از رونمایی از موشک پیشرفته «قاسم» خبر داد.

موشک پیشرفته «قاسم»

رویداد۲۴  «ابوحمزه»  با انتشار پست‌هایی در کانال تلگرام اعلام کرد که سرایاالقدس از موشک‌های جدید و پیشرفته‌ای رونمایی خواهد کرد که از جمله آن‌ها در زمان فعلی نوع پیشرفته موشک «قاسم» است.

سخنگوی گردان‌های سرایا القدس اعلام کرد: همزمان با شلیک صدو پنجاه موشک به سمت شهرک‌های اشغالی، از موشک پیشرفته «قاسم» هم استفاده شد.

موشک قاسم به اهداف خود تا دوردست‌ترین نقطه سرزمین‌های اشغالی با دقت اصابت کرد. این موشک به یاد و نام فرمانده بزرگ مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی به این نام مزین شده است.

گروهان‌های قدس امروز تصاویری از موشک قاسم که در این دور از درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی رونمایی شد و بکارگرفته شد، را پخش کرد

گروهان‌های قدس با موشک قاسم محل استقرار و تجمع نظامیان و جنگ‌افزار‌های اسرائیلی را در شرق خان یونس هدف قرار داد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: موشک ، اسرائیل
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
0
0
اما همانطور که نیروهای انقلابی داخلی هم اعلام می کنند هنر ج.ا ایران اگه بود که در منطقه انتقام خود را از ایالات متحده آمریکا و اسرائیلیها مستقیما" و بدون اجیرکردن گروههای جهادی اسلامی و حماس و غیره می گرفت..!.این حماقت دوباره حماس در اعلام ساخت موشکهایی زیر نظر ایران همچون گروههای یمنی، نشان از خطرات گسترده افکار خشونت زا بنام مقاومت ایران دارد.. و اتفاقا"..جهان هم برای نابودیش اقدامی اساسی می کند !...هرچند در این منطقه، اعتبار ملی ما را در دنیا و در آینده نیز در نظر ناظران و مردم بین الملل لکه دار می کند مع الاسف ..ولی امارات متحده و اعراب هم بتازگی اعلام کرده ان که رزمنده مزدور عربی به اسرائیل و علیه حماس عصیانگر میفرستند.. چرا که آمریکا اعلام کرده که نمی تونه به هرجا دیگه همیشه نیرو بفرسته و هزینه کنه..و همین نیروهای عربی از امارات و عربها و آفریقا از عهده هم می تونن بربیان تا با نابودی خشونت های نفرت افکنی دینی،بالاخره آرامش و پیشرفت در این منطقه حاکم بشه ..
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان