تاریخ انتشار: ۱۹:۲۷ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

نتانیاهو: بخش اعظم تونل‌های حماس را نابود کردیم

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل در کنفرانس خبری همراه با «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش این رژیم، در توجیه اعلام آتش‌بس با غزه مدعی شد که ارتش هرآنچه که لازم بود در غزه انجام داد.

ادعای نتانیاهو درباره حماسرویداد۲۴ نتانیاهو در توجیه عملی‌نشدن وعده ادعایی عملیات زمینی ارتش به غزه گفت: اگر نیازی به حمله زمینی به غزه بود، ما این کار را انجام می‌دادیم، اما آنچه لازم بود بدون انجام ماجراجویی‌های غیرضروری انجام دادیم.

وی در حالی مدعی عدم نیاز به حمله زمینی به غزه شد که محافل صهیونیست اذعان کرده بودند که در صورت ورود به غزه صدها نظامی این رژیم کشته و زخمی می‌شدند.

نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد: عسقلان در معرض بیش از هزار موشک قرار گرفت و ما در راستای بهبود وضعیت ساکنان آن حرکت خواهیم کرد.

نخست وزیر اسرائیل همچنین گفت که حمایت‌های قوی از بسیاری از کشورها دریافت کرده است . وی در عین حال از «جوبایدن» رئیس جمهور آمریکا به خاطر حمایت از این رژیم تشکر و قدردانی کرد.

وی ادعا کرد: ضربه قوی به نیروی دریایی حماس زدیم و بخش اعظم آنرا منهدم کردیم. ما بخش اعظم تونل‌های حماس را نابود کردیم و حماس امکان راه اندازی مجدد آنرا ندارد.

نتانیاهو در عین حال اذعان کرد که بسیاری از برج های مسکونی و گارگاه‌ها در غزه را ویران کرده است.

در حالی که حملات راکتی مقاومت به شهرک‌های صهیونیست نشین تا آخرین لحظه و تا زمان برقراری آتش بس ادامه داشته، نتانیاهو مدعی شد که بیش از 90 درصد از موشک‌های حماس را نابوده کرده است .

ادعاهای نتانیاهو در حالی مطرح می شود که به اذعان خود محافل صهیونیسیت‌ها این جنگ نه دستاوردی برای رژیم صهیونیستی داشت و این رژیم نتوانست که تا آخرین لحظه مانع موشکباران صهیونیست‌ها از سوی مقاومت فلسطین شود.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: نوار غزه ، نتانیاهو
نظرات شما
پیشخوان