تاریخ انتشار: ۲۲:۰۳ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰

رییس ستاد انتخابات کشور: تجمع در شهر‌های قرمز بیش از ١۵ نفر تخلف است

جمال عرف، رئیس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: این دوره ما تجمعات در مکان‌های مسقف و سربسته نخواهیم داشت جز در ستاد‌های نامزدها، آن هم بر اساس رنگ بندی شهر‌ها تعیین می‌شود. وی افزود: در شهر‌های زرد ۳۰ نفر، در شهر‌های نارنجی ۲۰ نفر و در شهر‌های قرمز هم ۱۵ نفر می‌توانند در ستاد حضور داشته باشند و کار را دنبال کنند.

تجمعات انتخاباتیرویداد۲۴ جمال عرف، رئیس ستاد انتخابات کشور در گفتگوی تلویزیونی از تخلف تجمع در شهرهای قرمز بیش از ١۵ نفر خبر داد.

وی در این باره گفت: این دوره ما تجمعات در مکان های مسقف و سربسته نخواهیم داشت جز در ستادهای نامزدها، آن هم بر اساس رنگ بندی شهرها تعیین می شود.

عرف افزود: در شهرهای زرد 30 نفر، در شهرهای نارنجی 20 نفر و در شهرهای قرمز هم 15 نفر می توانند در ستاد حضور داشته باشند و کار را دنبال کنند.

وی بیان کرد: اصل و اساس و این است که ما از مکان های روباز مثل استادیوم ها یا محیط های دانشگاهی استفاده کنیم من خواهشم این است نامزدهای محترم خصوصا روسای ستادهای مرکزی و استانی حتما پروتکل را ملاحظه بفرمایند. این پروتکل برای سلامتی خودشان و سلامتی مردم است. این مبنای کار است و ان شاء الله با مدیریت خوب خود نامزدهای محترم و ستادهایشان جلو برویم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان