تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

۲۰ ساعت تلاش بی‌نتیجه ماند؛ شناور نظامی خارک غرق شد +فیلم و عکس

تلاش شناور‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشکری برای اطفاء حریق و نجات شناور خارک بی‌نتیجه ماند و این شناور در آب‌های محدوده جاسک آرام گرفت.

۲۰ ساعت تلاش بی‌نتیجه ماند؛ شناور خارک در پی آتش‌سوری غرق شد

رویداد۲۴ تلاش شناور‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشکری برای اطفاء حریق و نجات شناور خارک بی‌نتیجه ماند و این شناور در آب‌های محدوده جاسک آرام گرفت.

 به نقل از روابط عمومی منطقه دوم دریایی جاسک، با وجود بیست ساعت تلاش همه جانبه و استفاده از امکانات امداد دریایی، به دلیل گسترش آتش در بخش‌های مختلف، عملیات نجات شناور پشتیبانی آموزشی خارک بی نتیجه ماند و این شناور در آب‌های محدوده جاسک آرام گرفت.

شناور خارک در بیش از ۴ دهه عمر خدمتی خود در ماموریت‌های عملیاتی در حوزه‌های آموزشی به کار گرفته شده بود.

شناور پشتیبانی آموزشی نیروی دریایی که چند روز قبل عازم ماموریت دریانوردی آموزشی در آب‌های آزاد شده بود، روز سه شنبه در حوالی بندر جاسک در یکی از سامانه‌ها دچار حریق شد که با حضور تیم کنترل صدمات ناو، ضمن مبارزه با حریق تمامی کارکنان تحت آموزش به سلامت از ناو پیاده و به ساحل منتقل شدند.

این سانحه تلفات جانی نداشته است.

۲۰ ساعت تلاش بی‌نتیجه ماند؛ شناور ناظامی خارک غرق شد
۲۰ ساعت تلاش بی‌نتیجه ماند؛ شناور ناظامی خارک غرق شد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
0
4
ناو مون بدون جنگ غرق میشه، خلبانامون روی زمین کشته میشن، برق نداریم، آب نداریم، هوا برا نفس کشیدن نداریم، نان قیمت جان شده، عوضش امنیت داریم!!!! خدایا تو این مملکت چه خبره؟؟؟!! اصلن ما رو می بینی؟؟؟!!!
پاسخ ها
داریوش
| Sweden |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
تا زمانی که عده ای اندک خود را نماینده خدا در روی زمین می دانند خدا چشمش را به ما نخواهد دوخت و از ما رو خواهد بر گرداند
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان