تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

محسن رضایی قبل از آغاز مناظره سوم: اگر دزدی نکرده باشید کاری با شما نداریم

محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت باید لیستی از مشکلات فعلی و همچنین مشکلات ۸ سال آینده داشته باشد. دولت ما دولت عملیاتی و راهبردی است. راهکار‌های ما هم کاملا بر اساس کار کارشناسی است.

محسن رضایی قبل از آغاز مناظره سوم: اگر دزدی نکرده باشید کاری با شما نداریم

رویداد۲۴ محسن رضایی دومین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بود که برای حضور در آخرین مناظره وارد سازمان صداوسیما شد.

او در بدو ورود ضمن تبریک روز دختر گفت: البته تبریک زنان و دختران ما وقتی است که سهمشان از اقتصاد داده شود، بانوان ما ۵۰ درصد جمعیت را تشکیل می‌دهند، اما فقط ۱۳ درصد از اقتصاد ملی سهم دارند این سهم باید افزایش پیدا کند.

وی گفت:‌دولت ما برنامه‌ای برای زنان دارد که از خانه شروع می‌شود تا کسب و کارها، ورزش و اداره کشور و در هیات دولت؛ بنابراین برنامه جامعی برای مشارکت دادن بانوان داریم.

محسن رضایی گفت: دولت باید لیستی از مشکلات فعلی و همچنین مشکلات ۸ سال آینده داشته باشد. دولت ما دولت عملیاتی و راهبردی است. راهکار‌های ما هم کاملا بر اساس کار کارشناسی است.

این کاندیدای ریاست جمهوری گفت: مهمترین مشکل ما مشکل اعتماد است مردم به ما کاندیدا‌ها اعتماد نمی‌کنند کما اینکه هنوز یخ شان آب نشده است البته ۷ روز وقت هست.

وی گفت: مسئولان ما وقتی اتفاقی می‌افتد نمی‌روند با مردم صحبت کنند و می‌گویند همینی است که هست، وقتی اشتباه می‌کنند عذرخواهی نمی‌کنند می‌گویند همینی هست که هست صبح بیدارمی شوند می‌بینند بنزین گران می‌شود می‌گویند همینی هست که هست. دولت ما به همینی که هست پایان می‌دهد. دولت ما دولتی است که می‌گوییم بیایید نه اینکه بروید. ما یارانه ۴۵۰ هزارتومان را پرداخت می‌کنیم منبع داریم اگر شما دزدی نکرده باشید ما با شما کاری نداریم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
0
1
اولا از کی تا حالا رئیس پلیس شدی که حس بگیر و ببندی بهت داده دوما از کجا معلوم خودت هم تو لیست کسایی که باید بگیرن نباشه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان