تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

سلطانی‌فر: امیدوارم با پیروزی‌های تیم‌های ملی فوتبال و والیبال، کام مردم شیرین شود

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که مسیر توسعه کشور، بالندگی و مردمسالاری از داخل صندوق‌های رای می‌گذرد، گفت: فارغ از نگرش‌های گروهی و جناحی، زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

اظهارات سلطانی فر درباره بازی های تیم ملی فوتبالرویداد۲۴ به نقل از وزارت ورزش وجوانان، مسعود سلطانی‌فر در دویست و هشتاد و دومین نشست شورای معاونان با بیان این که در آستانه یک حماسه تاریخی هستیم، تاکید کرد: جامعه ورزش و جوانان در تمامی عرصه‌های حمایت از نظام، حضور داشته و بی‌تردید در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به موثرترین شکل نقش آفرین و خالق حماسه‌ای تاریخی خواهند بود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری به معنای مقبولیت اصل نظام توسط مردم است تا در چارچوب یک انتخاب درست برای سرنوشت خود و آینده شان، تصمیم گیری کنند.

او این نکته را مورد توجه قرار داد که این حضور در واقع بیانگر این است که مردم باور دارند، مسیر رشد توسعه، پیشرفت کشور ، بالندگی و مردمسالاری از داخل صندوق‌های رای می گذرد و با اعتقاد به این که باید آینده و سرنوشت شان را خودشان تعیین کنند در انتخابات حضور خواهند یافت.

سلطانی‌فر در بخش دیگری از سخنانش به موفقیت‌های تیم ملی فوتبال در مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی قطر اشاره کرد و افزود: امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه یافته و ملی‌پوشان فوتبال کشورمان بتوانند با پیروزی های خود کام مردم بزرگوار ایران را شیرین کنند.

وی همچنین در توصیف فضای تیم ملی گفت: هماهنگی و همدلی در بین اعضای تیم از جمله کادرفنی، بازیکنان، مسوولان فدراسیون، وزارتخانه، رسانه ها و همچنین حمایت و دعای خیر مردم عامل اصلی موفقیت تیم ملی در این بازی ها بوده است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزشکاران ما مرد میادین سخت هستند اظهار داشت: باور دارم ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در سخت‌ترین شرایط افتخارات بزرگی را کسب کرده و خواهند کرد.

او درخشش تیم ملی فوتبال جام جهانی روسیه را یادآور شد و افزود: تیم ملی کشورمان در این رویداد بزرگ ورزشی در برابر تیم‌های قدرتمندی مثل پرتغال، اسپانیا و مراکش با بازی‌های مثال زدنی خود توانستند بهترین کارنامه، در پنج دوره حضور در جام جهانی را از خود به جای بگذارند.

سلطانی‌فر در پایان ضمن قدرشناسی از تلاش‌ها و افتخارآفرینی‌های ملی‌پوشان کشورمان در رشته‌های والیبال و فوتبال در میادین بزرگ بین المللی، اظهار داشت: امیدوارم ملی پوشان فوتبال کشورمان نیز در دیدار با عراق با پیروزی از میدان خارج شده و اعضای تیم ملی والیبال نیز بتوانند پیروزی‌های ارزشمند خود را در لیگ ملت‌های جهان استمرار دهند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان