تاریخ انتشار: ۲۲:۲۳ - ۰۲ تير ۱۴۰۰

اعضای جدید هیات مدیره استقلال معرفی شدند

اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال پس از پذیرش استعفای دو تن از اعضا معرفی شدند.

اعضای جدید هیات مدیره استقلال

رویداد۲۴  مجمع باشگاه استقلال در بیانیه‌ای ضمن پذیرش استعفای مهدی عبدیان و حجت نظری، آقایان پرویز مظلومی، علی اصغر ملکیان و داریوش دلفانی را به عنوان اعضای جدید هیات مدیره استقلال معرفی کرد.

متن بیانیه مجمع باشگاه استقلال به این شرح است:
بیشتر بخوانید: دو غایب استقلال برای دربی حذفی


«بسم الله الرحمن الرحیم

مجمع شرکت فرهنگی ورزشی استقلال با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقایان مهدی عبدیان و حجت نظری در مدت حضور در هیات مدیره با استعفای ان‌ها موافقت و آقایان پرویز مظلومی، اصغرملکیان وداریوش دلفانی را به عنوان اعضای جدید هیات مدیره شرکت فرهنگی - ورزشی استقلال منصوب نمود.

مجمع باشگاه استقلال انتظار دارد اعضای هیات مدیره با همه توان ضمن شناسایی ظرفیت‌های درآمد زایی و با استفاده از همه امکانات موجود در باشگاه به رفع مشکلات و نیاز‌های کادر فنی اقدام و زمینه حضور پرقدرت باشگاه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی را فراهم آورده و در فصل نقل و انتقالات نیز با توجه به درخواست سرمربی محترم، نیاز‌های کادر فنی تیم را تامین کنند.

همچنین مجمع باشگاه از اهالی محترم رسانه، عموم پیشکسوتان عزیز و هواداران پر انرژی باشگاه استقلال و همه آن‌هایی که به هر نحوی می‌توانند به کاهش حاشیه‌های مخرب این باشگاه کمک کنند می‌خواهد در این مقطع حساس ضمن حفظ انسجام و ایجاد همدلی، هیات مدیره، مدیرعامل و کادر فنی وبازیکنان عزیز باشگاه را یاری رسانند.»

احمد مددی و حمیدرضا آصفی در هیات مدیره استقلال ماندنی شدند تا هیات مدیره این باشگاه با ۵ عضو به کار خود ادامه بدهد.
منبع: تسنیم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان