تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۰۹ تير ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

ستاره پرسپولیس با باشگاه جدیدش قرارداد بست!

کنعانی‌زادگان ظاهرا فصل بعد در لیگ برتر نخواهد بود.

محمدحسین کنعانی زادگان

رویداد۲۴ محمدحسین کنعانی زادگان با پیشنهاداتی از قطر و لیگ برتر روبروست. اخیرا شکوری فاش کرد به بعضی از بازیکنان این تیم پیشنهاد 20 میلیاردی شده است.

گویا منظور او کنعانی زادگان بوده است. در هر صورت امروز هم روزنامه العرب قطر خبر داد باشگاه الاهلی محمدحسین کنعانی زادگان را جذب کرده و او از فصل بعد قطعا در این تیم توپ خواهد زد.

این یعنی هنوز پرسپولیسی ها هم در جریان ماجرا قرار نداند. خود کنعانی زادگان هم در این باره واکنشی نشان نداده است. رسانه های قطری معمولا خبر اشتباه نمی زنند و بعید است ماجرای کنعانی زادگان و قطری ها صحت نداشته باشد.


بیشتر بخوانید: ستاره‌های در آستانه جدایی از پرسپولیس


روزنامه العرب با انتشار خبر مجددی درباره جذب این بازیکن توسط باشگاه الاهلی اعلام کرد، عبدالله جاسم مدیر ورزشی باشگاه  امروز راهی ترکیه شده تا از محل برگزاری اردو و امکانات کمپ مورد نظر این باشگاه بازدید کند.

الاهلی فصل گذشته جایگاه پنجم را در لیگ قطر کسب کرد و در آستانه رسیدن به جمع چهار تیم برتر برای کس سهمیه آسیایی قرار داشت.

مسئولان این باشگاه قرارداد نیبوشا سرمربی اهل مونته‌نگروی الاهلی را یک سال دیگر تمدید کردند تا با ثبات فنی به استقبال فصل بعدی رقابت‌ها بروند.

 الاهلی خودش را برای انجام توافقات جدید و جذب بازیکنان داخلی و خارجی مورد نظر آماده می‌کند در حالی که پیش‌تر نقل‌وانتقالات این باشگاه با جذب محمد کنعانی‌زادگان ستاره پرسپولیس آغاز شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
0
0
سندرم بوسه بی قرار
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان