تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۱۶ تير ۱۴۰۰

ماجرای تنش در رختکن سرخ‌ها/ شایعه تغییرات در پرسپولیس صحت دارد؟

شایعاتی درپی انتخاب ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس دولت سیزدهم مبنی بر کنار گذاشتن جعفر سمیعی و اعضای هیئت مدیره فعلی از پرسپولیس شنیده شد.

تغییرات در پرسپولیس صحت دارد؟

رویداد۲۴ مشکلات مالی پرسپولیس به اوج خود رسیده است. بازیکنان این تیم از مدت ها قبل بابت عدم دریافت مطالبات خود ناراضی هستند.

سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از حضورش در این باشگاه مطالبات فصل گذشته آنها را پرداخت کرده اما مطالبات فصل جاری فقط ۵۵ درصد پرداخت شده که همین باعث نارضایتی بازیکنان پرسپولیس شده است. گذشته از آن مسئولان باشگاه پاداشی بابت بردهای اخیر این تیم و حتی قهرمانی سوپرجام پرداخت نکرده اند.

عدم‌پرداخت قراردادهای فصل جاری طبق قول داده شده موجب نارضایتی بازیکنان پرسپولیس شده و اعتراض شدید آنها در اردو را به همراه داشته است تا جایی که گل محمدی و سپس حمید مطهری مجبور شدند در کنفرانس خبری ابراز امیدواری کنند که باشگاه بتواند مشکلات و چالش های مالی تیم را حل کند.


بیشتر بخوانید: آشنایی با گزینه‌های احتمالی وزارت ورزش و جوانان


همان طور که اشاره شد پرسپولیسی ها تا این لحظه ۵۵ درصد دریافتی داشته اند و این مهمترین دلیل ناراحتی بازیکنان بوده و گل محمدی نیز در حمایت از شاگردانش به این چالش بزرگ اشاره داشته است.

مدیران پرسپولیس این روزها چندان خود را به مربیان و بازیکنان نشان نمی دهند و آخرین حضور ابراهیم شکوری در رختکن پرسپولیس نیز تنش‌هایی به دنبال داشت. (پیش از دیدار با فولاد)

وعده پرداخت ۵ درصد از سوی سخنگو و معاون باشگاه پرسپولیس، اعتراض و مصاحبه های تند بازیکنان تیم علیه مدیران باشگاه را به دنبال داشت که تندترین آن احمد نوراللهی بود.

با این وجود خبردار شدیم جعفر سمیعی و دوستانش در هیئت مدیره قرار نیست از این باشگاه جدا شوند.

مدیرعامل و سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس حداقل تا پایان فصل جاری در این تیم خواهند ماند.

پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و حتی یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاست. بنابراین وزارت ورزش و جوانان حداقل تا پایان لیگ بیستم دست به ترکیب مدیریتی باشگاه پرسپولیس نخواهد زد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان