تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۲۱ تير ۱۴۰۰

پرسپولیس به یک شرط قهرمان می‌شود!

شاگردان یحیی گل محمدی برای قطعی کردن قهرمانی خود باید هر ۳ بازی باقی مانده خود را ببرند.

شرط قهرمانی پرسپولیس

رویداد۲۴ پرسپولیس و سپاهان در کورس قهرمانی قرار دارند و به نظر می رسد این رقابت جذاب تا هفته پایانی ادامه خواهد داشت. این دو تیم درحالی ۳ بازی تا پایان فصل خواهند داشت که روی کاغذ بازی های سپاهان سخت تر است هرچند در فوتبال نمی شود چیزی را پیش بینی کرد. با توجه به اختلاف ۲ امتیازی دو تیم، سرخ پوشان برای قهرمانی باید هر ۳ بازی خود را ببرند و بدون توجه به نتایج سپاهان می توانند قهرمان شوند. با نگاهی به نتایج دور رفت پرسپولیس و سپاهان مقابل ۳ حریف باقی مانده خود اگر نتایج دور رفت تکرار شود سرخ پوشان قهرمان لیگ خواهند شد و پنجمین قهرمانی متوالی را جشن خواهند گرفت.

هفته بیست و هشتم

در هفته بیست و هشتم پرسپولیس کار راحت تری نسبت به زردپوشان اصفهانی خواهند داشت. شاگردان یحیی گل محمدی باید به تبریز سفر کنند و مقابل تیم قعر جدولی ماشین سازی قرار بگیرند. هرچند  سقوط ماشین سازی بعد از شکست مقابل فولاد  به دسته پایین تر قطعی شده است  ولی این تیم در یکی دو هفته اخیر نشان داد حریف راحتی برای تیم ها نخواهد بود. با این حال روی کاغذ شانس پرسپولیس برای پیروزی  به مراتب بیشتر است.

از آنطرف سپاهان در یک دیدار حساس باید در مشهد به مصاف تیم خوب شهرخودرو  برود. تیم مهدی رحمتی در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته و شانس کسب سهمیه دارد. در دور رفت پرسپولیس در ورزشگاه آزادی موفق شد ۲ بر یک ماشین سازی را مغلوب کند و سپاهان هم در اصفهان با حساب ۳ بر یک مغلوب رحمتی تیمش شد.


بیشتر بخوانید: اقدام عجیب علیه پرسپولیس/ اسم تیم رقیب را حدس بزنید!


هفته بیست و نهم

در هفته ما قبل پایانی لیگ پرسپولیس در یک بازی بسیار حساس میزبان تراکتور خواهند بود. هرچند همین چند وقت قبل یحیی و تیمش موفق شدند تراکتور را در دیدار سوپرجام شکست دهند ولی خوب می دانند تراکتور با فیروز کریمی تیمی متفاوت نسبت به سوپرجام خواهد بود.سپاهان هم همزمان با دیدار پرسپولیس و تراکتور باید در ورزشگاه نقش جهان دربی اصفهان را مقابل ذوب آهن برگزار کند.

هرچند به لحاظ فنی سپاهان به مراتب بهتر از همشهری خود است اما دربی ها همیشه شرایط خاص خودش را دارد و البته نباید فراموش کرد که ذوب آهن به شدت خطر سقوط را حس می کنند . سرخ پوشان در بازی رفت با تک گل سید جلال توانستند تراکتور را شکست دهند که هدایتش را مسعود شجاعی بر عهده داشت و شاگردان نویدکیا هم موفق شدند در فولاد شهر ۳ بر یک رقیب همشهری خود را مغلوب کنند..

هفته سی ام

دو تیم پرسپولیس و سپاهان در هفته پایانی لیگ میهمان خواهند بود. یحیی و تیمش با اینکه از تهران خارج نخواهند شد ولی باید در شهر قدس به مصاف پیکان بروند. پیکانی که  هفته قبل  توانست سپاهان مدعی را متوقف کند و البته نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیایی دارد. از آنطرف سپاهان هم در حساس ترین بازی هفته پایانی میهمان استقلال خواهد بود. دیداری بسیار حساس که هر دو تیم انگیزه های خاص خود را برای این بازی خواهند داشت.

استقلال برای جبران شکست دور رفت مقابل سپاهان پا به میدان خواهد گذاشت و سپاهان هم که مدعی قهرمانی به حساب می آید. حداقل روی کاغذ بازی سپاهان در هفته پایانی به مراتب دشوارتر از پرسپولیس خواهد بود البته این در شرایطی است که جنگ قهرمانی به هفته پایانی کشیده شود.پرسپولیس در دور رفت پیکان را با یک گل شکست داد و سپاهان هم با دو گل توانست استقلال را مغلوب کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس ، سپاهان
نظرات شما
پیشخوان