تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

باشگاه استقلال خطاب به بازیکنان: وفاداری خود را ثابت کنید؛ مشکلات کم می‌شود!

شایعات حکایت از آن دارد که برخی از مسئولان باشگاه با چند نفر از بازیکنان استقلال تماس گرفته یا به آنها پیغام داده‌اند در این شرایط فوق‌العاده حساس همچون هفته‌های گذشته وفاداری خود را ثابت کنند و با تمام قوا به قائمشهر بروند.

اعتصاب استقلالی ها

رویداد۲۴ بازیکنان استقلال که از شکل رفتار مدیریت باشگاه و بدقولی در پرداخت مطالبات خود به شدت ناراحت هستند، شامگاه جمعه نیز حاضر به تمرین نشدند تا داستان تقابل طرفین همچنان ادامه پیدا کند.

از سوی دیگر، کادرفنی نیز بابت آنچه که عدم توجه کافی مدیران برای حل مشکلات اساسی استقلال یاد می‌کنند، به شدت عصبانی هستند و فرهاد مجیدی چند روز قبل صراحتاً در مصاحبه خود با انتقاد صریح از سیاست مدیران باشگاه استقلال گفت: «ما این همه مشکلات مدیریتی و بدهی‌های فراوان داریم اما آقایان مدیر در استقلال اصلاً انگار عین خیالشان هم نیست.»


بیشتر بخوانید: نامه سرگشاده و جنجالی سعادتمند به مدیران استقلال!


در همین خصوص  شایعات حکایت از آن دارد که برخی از مسئولان باشگاه با چند نفر از بازیکنان استقلال تماس گرفته یا به آنها پیغام داده‌اند در این شرایط فوق‌العاده حساس همچون هفته‌های گذشته وفاداری خود را ثابت کنند و با تمام قوا به قائمشهر بروند. ظاهراً این مسئولان دوباره وعده داده‌اند روز دوشنبه که تعطیلی ادارات و بانک‌های تهران به پایان می‌رسد، قسمت دیگری از مطالبات پرداخت شده و مشکلات مالی کاهش پیدا می‌کند.

البته بعضی از بازیکنان هم در پاسخ به این پیغام مدعی شده‌اند طی سه ماه گذشته چنین وعده‌های محقق نشده ای را فراوان شنیده‌اند و دیگر دلیلی ندارد به آنها اعتماد کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان