تاریخ انتشار: ۲۲:۲۷ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

اخاذی با فیلم برهنه زن تهرانی / شوهرم نمی‌دانست!

زن و مرد شیطان صفت در پوشش مسافربری زن جوانی را ربودند و از او فیلم سیاه تهیه کردند.

فیلم برهنه زن تهرانی

رویداد۲۴ زن و مردی که در پوشش مسافربری زن جوانی را ربوده و پس از سرقت اموالش و گرفتن فیلم از او دست به اخاذی‌های سریالی می‌زدند تحت تعقیب مأموران پلیس تهران قرار گرفتند. چند روز قبل زن جوانی همراه شوهرش در تهران به اداره پلیس رفت و از زن و مرد مسافرکش نمایی به اتهام آزار و اذیت و اخاذی شکایت کرد.

وی در توضیح ماجرا گفت: شش‌ماه قبل برای خرید به بازار رفتم و پس از برگشت کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که به خانه‌ام برگردم که خودروی سواری جلوم توقف کرد. راننده مرد جوانی بود که در صندلی عقب زن جوانی را هم به عنوان مسافر سوار کرده بود. مسیرم را به راننده گفتم و در عقب خودرو را باز کردم و سوار شوم که دیدم زن جوان یکی از پاهایش را روی صندلی دراز کرده و گفت پایش آسیب دیده و از من خواست در صندلی جلو بنشینم.
بیشتر بخوانید: عکس دختری که پدرش او را آزار شیطانی داد + جزییات سرنوشت تلخ
من در صندلی جلو نشستم و راننده هم به راه افتاد و هر جا مسافری کنار خیابان می‌دید به سمتش می‌رفت که سوار کند تا اینکه آن زن به راننده گفت که پول بیشتری می‌دهد و به خاطر کرونا و اینکه هوا تاریک شده‌است، مسافر سوار نکند و زودتر ما را به مقصدمان برساند. من هم حرف‌های آن زن را تأیید کردم و حاضر شدم کرایه بیشتری بدهم که راننده سرعتش را زیاد کرد، اما دقایقی بعد تغییر مسیر داد. به او اعتراض کردم که راننده گفت به خاطر فرار از ترافیک تغییر مسیر داده‌است و من هم ابتدا قبول کردم، اما بعد از طی مسافتی به او مشکوک شدم و خواستم خودرواش را متوقف کند که پیاده شوم. راننده به حرف‌های من توجهی نکرد و وقتی شروع به داد و فریاد کردم زنی که عقب نشسته بود چاقویی از پشت به پهلویم فشار داد و تهدید کرد که ساکت شوم.

از ترس جانم سکوت کردم و راننده هم همچنان به راهش ادامه داد تا اینکه به حاشیه شهر رفتند و در آنجا خودروشان را متوقف کردند. آن‌ها گردنبند طلا و حدود ۸۰۰‌هزار تومان پول نقد، کارت عابر و وسایل قیمتی‌ام را به زور از من گرفتند، اما این پایان ماجرا نبود، چون پس از سرقت اموالم مرا عریان کردند. نمی‌دانستم چه نقشه‌ای در سر دارند به همین خاطر التماس‌شان کردم که رهایم کنند، اما فایده‌ای نداشت و زن و مرد جوان از من فیلم گرفتند و تهدید کردند اگر موضوع سرقت اموالم را با کسی در میان بگذارم فیلم مرا در فضای مجازی پخش می‌کنند.

اخاذی‌های سریالی

پس از این آن‌ها مرا در نزدیکی خانه‌ام پیاده کردند و به سرعت از محل دور شدند. من از ترس آبرویم سکوت کردم و حتی به دروغ به شوهرم گفتم که گردنبند طلا و پول‌هایم را گم کرده‌ام. زن و مرد جوان هر چند روز یک‌بار به من پیامک تهدید آمیز می‌دادند که به پلیس شکایت نکنم.

وی ادامه داد: تهدید‌های آن‌ها ادامه داشت تا اینکه پس از گذشت سه‌ماه دوباره سر و کله آن‌ها در نزدیکی خانه‌ام پیدا شد و به سراغم آمدند و تهدید کردند اگر به آن‌ها پول ندهم فیلم را برای شوهرم می‌فرستند. من از ترس اینکه زندگی‌ام خراب شود به خواسته آن‌ها عمل کردم و برای آن‌ها پول فرستادم و حتی بعد از گذشت چهار‌ماه برای دومین بار هم به سراغم آمدند و از من پول گرفتند. پس از این فکر کردم که زن و مرد اخاذ دست از سرم برداشته‌اند، اما چند روز قبل مرد جوان باز هم به در خانه‌ام آمد و برای سومین بار خواست از من اخاذی کند، اما این بار به او پولی ندادم و موضوع را به شوهرم گفتم. شوهرم وقتی متوجه حادثه شد از من خواست به اداره پلیس بیاییم و از متهمان شکایت کنیم.

با شکایت زن جوان پرونده به دستور قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس شعبه‌چهارم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

تحقیقات برای شناسایی و دستگیری اخاذان شیطان صفت ادامه دارد.
منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حوادث آبان ، پلیس
نظرات شما
پیشخوان