تاریخ انتشار: ۲۲:۴۹ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

۵ دروغی که در رابطه جنسی به مرد‌ها گفته می‌شود!

رابطه جنسی به عنوان یکی از مهم‌ترین نیاز‌های انسان مطرح است که آموزش کمی در مورد آن وجود دارد، می‌دانید در رابطه جنسی چه دروغ‌هایی به مردان گفته شده است؟

رابطه جنسی

رویداد۲۴ رابطه جنسی بخش مهمی در زندگی همه زن و شوهر‌ها محسوب می‌شود که تحقیقات نیز نشان داده اند یکی از مهم‌ترین علل مشکلات به وجود آمده در بین زوجین رابطه جنسی نامناسب است. افزایش آگاهی در این زمینه و شناخت روحیات یکدیگر می‌تواند به رفع برخی اختلافات و مشکلات کمک کند. در این مطلب به تفکرات اشتباهی در مورد رابطه جنسی اشاره می‌کنیم که بیشتر آن‌ها اعتقاداتی است که به مردان مربوط می‌شود.

۱. اندازه آلت تناسلی مهم است!

خیر، واقعیت این است که اندازه آلت آنقدر‌ها هم که مرد‌ها نگرانش هستند، مهم نیست. فیلم‌های پورن یک تصور غیر واقعی در مورد اندازه آلت تناسلی در بین مردم به وجود آورده اند. واقعیت این است که در بسیاری از مواقع مردانی با وجود آلت‌های خیلی بزرگ هم در رابطه موفق عمل نمی‌کنند؛ آنچه مهم است این است که بدانید در زمان رابطه چه کاری انجام دهید و چطور شریک جنسی خوبی باشید.


۲. رابطه جنسی بدون دخول کامل نیست!

تقریبا همه تصور می‌کنند رابطه جنسی با دخول واژینال کامل می‌شود و این تصور باعث می‌شود بخش‌های دیگر فعالیت جنسی که مهم و لذت بخش هستند، نادیده گرفته شوند. تمرکز بر روی دخول واژینال که آخرین بخش از رابطه جنسی است باعث می‌شود از کیفیت رابطه کاسته شود. نباید عشق بازی‌ها و نوازش‌های قبل از رابطه را نادیده گرقت.

۳. مرد‌ها در همه زمان‌ها تمایل به رابطه جنسی دارند!

این تصور به این معناست که مردانگی را با شهوت برابر بدانیم، همچنین این تصور اشتباه باعث شده اگر گاهی مرد تمایلی به رابطه جنسی نداشته باشد (که کاملا هم طبیعی است) تصور کند دچار مشکلی شده و نگرانی او و پارتنرش را در پی دارد. به یاد داشته باشید مرد‌ها هم ممکن است همیشه و همه جا برای رابطه جنسی آمادگی نداشته باشند و همچنین اینکه گاهی مرد تمایلی به رابطه نداشته باشد، کاملا طبیعی است، به ویژه با افزایش سن.

۴. فیلم‌های پورن به آموزش رابطه جنسی کمک می‌کنند!

خیر، این فکر کاملا اشتباه است، آنچه در فیلم‌های پورن مشاهده می‌کنید اصلا واقعیت ندارند؛ آموزش‌های اشتباهی که در این فیلم‌ها داده می‌شود: خانم‌ها باید بدنی کاملا ایده آل و زیبا داشته باشند، مرد‌ها دارای آلت تناسلی بزرگ هستند و هیچ نیازی به پوشیدن کاندوم ندارید؛ همچنین این فیلم‌ها فعالیت‌های جنسی خشن و دردناک را به نمایش می‌گذارند که لذت بخش نخواهد بود.

۵. رابطه جنسی باید طولانی باشد!

مطمئنا هیچ کس رابطه یک دقیقه‌ای رو دوست نداره، اما بعد از ۲۰ تا ۳۰ دقیقه دیگه وقتشه که رابطه تموم بشه و استراحت کنید. مالیده شدن دو بدن به هم بعد از مدتی باعث درد و سوزش بر روی پوست زن و مرد میشهف همچنین ناحیه واژن خانم‌ها دیگه رطوبت خودش رو از دست می‌دهد و خشکی واژن نمایان می‌شود که طبیعی است، طولانی‌تر کردن رابطه دیگه لذت بخش نیست؛ بنابراین خودتان را مجبور به داشتن یک رابطه چند ساعته نکنید و فکر نکنید اگر این اتفاق نمی‌افتد شما مشکل دارید.

منبع: سیمرغ
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: رابطه جنسی ، زناشویی
نظرات شما
پیشخوان