تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۰

روزهای خاص یحیی و فرهاد در آستانه جام گرفتن

فرهاد مجیدی همچنان با مدیرعامل استقلال زاویه دارد و یحیی گل‌محمدی هم در کنفرانس‌های خود نیش و کنایه‌هایی را نثار مدیریت باشگاه پرسپولیس می‌کند.

استقلال و پرسپولیس

رویداد۲۴ اختلافات مجیدی و مددی همه باخبرند. فرهاد پشت بازیکنان تیمش در آمده و با اینکه قرارداد بعضی از آنها به طرز غیرقابل باوری افزایش داشته اما می‌گویند همه بازیکنان را می‌خواهم و باشگاه باید آنها را حفظ کند. مجیدی حتی در ماجرای اعتصاب بازیکنان استقلال پشت آنها بود و استقلالی‌ها کاملاً با او هماهنگ بودند.

استقلال در شرایطی است که با دو بازی دیگر می‌تواند قهرمان جام حذفی شود و بعد از سال‌ها حداقل یک جام را به هوادارانش هدیه کند. مجیدی هم خوب می‌داند که جام حذفی از همیشه مهمتر است و بعد از آن هم بلافاصله بازی حساس با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا را در پیش دارد. هر چقدر شرایط استقلال در جام حذفی حساس است، یحیی و پرسپولیس این حساسیت را در لیگ برتر تجربه می‌کنند.

آنها حتی می‌توانند همین فردا شب قهرمان شوند و برای پنجمین بار روی سکو بروند. پرسپولیس دو بازی دیگر تا فتح پنجمین جام قهرمانی پیاپی و هفتمین قهرمانی لیگ برتر فاصله دارد و یحیی گل‌محمدی خوب می‌داند که در چنین شرایطی بی‌پولی می‌تواند صدمات زیادی را به بازیکنانش بزند.


بیشتر بخوانید: فاجعه بزرگ در استقلال؛ ۱۲ بازیکن در آستانه فسخ قرارداد


او در ظاهر رابطه خوبی با مدیریت باشگاه دارد چرا که دیگر خبری از مهدی رسول پناه نیست اما اگر دقت کرده باشید در همین کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با تراکتور گفت سکوت مدیران باشگاه ما را اذیت می‌کند.

در واقع گل محمدی خیلی ریز کنایه‌های خود را می‌زند چرا که می‌داند بازیکنانش پول می‌خواهند و هنوز تکلیف ۷ بازیکنی که در پایان فصل قراردادشان تمام می‌شود، مشخص نشده است. گل‌محمدی و مجیدی در آستانه قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی روزهای خاصی را سپری می‌کنند.

روزهایی که خبری از پول نیست و قرار است در وزارت ورزش مثل همه دولت جابجایی‌های مهمی صورت بگیرد. آنها خوب می‌دانند که گذر از این مرحله حساس اهمیت بسیاری دارد و دو فردای دیگر کسی نمی‌گوید استقلال یا پرسپولیس چون در مردادماه مشکل مالی داشتند، به جام نرسیدند. همه از این دو مربی قهرمانی می‌خواهند و در آسیا هم که سطح توقعات بالاست.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان