تاریخ انتشار: ۲۰:۲۵ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

داورزنی: مردم ما را ببخشند!

رئیس فدراسیون والیبال پس از حذف این تیم از سی و دومین دوره بازی‌های المپیک گفت: قول داده بودیم که تیم ملی جزو چهار تیم برتر دنیا شود، اما نتوانستیم به قولمان عمل کنیم؛ مردم ما را ببخشند!

حذف والیبال ایران از المپیکرویداد۲۴ دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن به عنوان آخرین دیدار مرحله مقدماتی بعدازظهر امروز یکشنبه برگزار شد که طی آن ملی پوشان کشورمان با نتیجه ۲ بر ۳ مغلوب میزبان المپیک شدند و از دور مسابقات کنار رفتند.

محمدرضا داورزنی پس از این ناکامی در این مورد گفت: تلاش فدراسیون این بود که تیم ملی بین چهار تیم برتر المپیک باشد و بتواند روی سکو برود اما به هدفی که داشتیم نرسیدیم. به همین دلیل از مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی با بیان این که ملی پوشان تمام تلاششان را کردند و هر چه در توان داشتند گذاشتند ادامه داد: بازی سختی را با میزبان داشتیم. انتظار مردم این بود که به جمع هشت تیم و سپس چهار تیم برویم اما نشد. از این که به وعده‌ای که دادیم عمل نکردیم از مردم عذرخواهی می‌کنم.

رئیس فدارسیون والیبال با بیان این که پوست اندازی در تیم ملی ادامه خواهد داشت و این اتفاق شامل بازیکنان نیز خواهد شد گفت: ۲۰ شهریور برای قهرمانی آسیا دوباره باید به ژاپن برویم. تلاش ما این است که روند رو به رشد در پوست اندازی را داشته باشیم.

محمدرضا داورزنی با تکرار دوباره عذرخواهی اش از مردم گفت: امیدارم مردم ما را ببخشند. این را هم بدانند که میدان رقابت طوری است که یک روز شما لهستان را می‌برید و یک روز به ژاپن می‌بازید. باید این نوسان را به حداقل برسانیم.

وی در مورد تکلیف سرمربی تیم ملی نیز گفت: الکنو یکی از بهترین و توانمندترین مربیان دنیاست. در شرایطی که الان هستیم باید زمانی را برای تحلیل درست بگذاریم. باید تحلیل درستی از عملکرد دو سال اخیر تیم ملی داشته باشیم. هم ارزیابی از حضور در لیگ ملت‌ها و هم در المپیک.

داورزنی تاکید کرد: قبلاً هم گفته بودم که برای ارزیابی باید المپیک تمام شود بعد عملکرد سرمربی و بازیکنان را مورد تحلیل قرار دهیم تا بعد ببینیم کجای تیم را باید اصلاح کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان گفت: طبیعتاً دنیا به آخر نرسیده و زندگی در جریان است. باید با برنامه ریزی پوست اندازی را ادامه دهیم. باید بتوانیم به ثبات بهتری برسیم. برخی بی ثباتی‌ها کار را مشکل کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان