تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
جلال جلالی‌زاده:

جریان اصلاحات باید روی مانیفست تمرکز کند/ اصلاحات می‌تواند نجات‌دهنده کشور باشد

یک نماینده ادوار مجلس گفت: جریان اصلاحات باید در ۴ سال پیش رو، روی مانیفست تمرکز و عدم شکست خود را بررسی کند، دلیلی ندارد اگر جریانی در قدرت نیست بازنشسته شود.

جریان اصلاحات باید روی مانیفست تمرکز کند/ اصلاحات می‌تواند نجات‌دهنده کشور باشد

رویداد۲۴ جلال جلالی زاده، نماینده ادوار مجلس در رابطه با لزوم اصلاح سازمانی جریان اصلاح طلب در طول ۴ سال پیش رو گفت: عده‌ای دارای فکر اصلاح طلبی هستند و می‌خواهند اصلاحات در جامعه گسترش پیدا کند. این عده می‌خواهند فکر اصلاح طلبی اعم از عدالت و قانون مداری و برابری و مبارزه با فساد تعمیق پیدا کند. عده‌ای نیز مشخصا دارای میز، مقام و منصب هستند که می‌خواهند از کانال اصلاح طلبی به اهداف خود برسند، ولی شکی نیست که اصلاحات و اصلاح طلبی ویژگی و خصلت خوبی است که می‌تواند نجات دهنده کشور باشد.

به گزارش برنا، ا‌و افزود: اصلاح طلبان بابد بدانند در بسیاری از کشور‌ها دو حزب مقابل هم در انتخابات شرکت می‌کنند یکی پیروز و دیگری شکست خورده است حزب مغلوب چه می‌کند؟! در همه کشور‌ها احزاب برنامه‌ای برای این دوران دارند و از تجربه‌ها استفاده می‌کنند و به بررسی دلایل شکست خود و عدم اقبال مردم می‌پردازند و منتظر فرصت بعدی هستند.


بیشتر بخوانید: روحانی بعد از ریاست جمهوری/ سرنوشت کدام رئیس جمهور در انتظار روحانی است؟


جلالی زاده در پایان گفت: جریان اصلاحات باید در ۴ سال پیش رو، روی مانیفست تمرکز و عدم شکست خود را بررسی کند، دلیلی ندارد اگر جریانی در قدرت نیست بازنشسته شود.

منبع: برنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان