تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۰

محسن هاشمی خطاب به شورای ششمی‌ها: تهران را در شرایط سختی تحویل می‌گیرید

رییس سابق شورای شهر تهران در مراسم تحلیف شورای ششم گفت: در شرایط سخت کرونایی و اقتصادی شهر را تحویل می‌گیرید همانطور که ما وقتی تحویل گرفتیم با چنین شرایطی مشابهی تحویل گرفتیم.

شورای شهر تهران

رویداد۲۴ محسن هاشمی،رییس سابق شورای شهر در مراسم تحلیف منتخبین شورای ششم شهر تهران گفت:اینگونه مراسم‌های تحلیف نشان از عقلانیت در کشور است که به آرامی چه در ریاست جمهوری و در شوراها اتفاق میفتد.باعث ثبات سیاسی و اجتماعی ایجاد می‌شود.

او ادامه داد: دوره پنجم شورای شهر به پایان می‌رسد و صیانت از حقوق شهروندی و شهر به عهده شورای ششم است.

رییس سابق شورای شهر تهران اضافه کرد:در شرایط سخت کرونایی و اقتصادی شهر را تحویل می‌گیرید همانطور که ما وقتی تحویل گرفتیم با چنین شرایط مشابهی تحویل گرفتیم و نیاز دارید که با چنین شرایط همانند ما قضاوت شوید.

هاشمی اظهار کرد:کارنامه شورای پنجم به زودی به صورت مکتوب منتشر خواهد شد.سعی کردیم بهترین دستاوردها را برای تهران داشته باشیم به ویژه مراقبت‌های محیط‌زیست؛طرح تفصیلی،حریم و فضای سبز.متاسفانه در امر تجهیز حمل و نقل عمومی کاستی‌هایی داشتیم که امیدوارم شورای ششم به آن بپردازد.

او گفت:بنا بر نظرسنجی‌ها حمل و نقل عمومی و آسیب‌ها در رتبه اول و د‌وم معضلات تهران هستند.اگر بتوانیم ۹هزار اتوبوس برقی و ۱۲خط مترو،۲۵۰ایستگاه و ۵هزار واگن مترو شرایط بهبود پیدا خواهد کرد،آسیب اجتماعی با وجود کرونا افزایش پیدا کرده است.

رییس سابق شورای شهر تهران تاکید کرد:با استفاده از انباشت تجربه‌ای که برای نگهداری شهر ایجاد شده،کارآمدی شهرداری تهران را بالا ببرید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان